آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

تکذیب درگیری وزیر بهداشت با فرماندار بدره ایلام

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر « درگیری وزیر بهداشت با فرماندار شهرستان بدره طی سفر به استان ایلام» را رد کرد .

باز خبر/عباس زارع‌نژاد گفت: خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر درگیری لفظی وزیر بهداشت با فرماندار شهرستان بدره در خصوص امکانات درمانی طی بازدید از اوژانس این شهرستان صحت ندارد.

این خبر صرفا یک شیطنت رسانه ای بوده و در این سفر گفت و گویی میان وزیر بهداشت که تولیت سلامت جامعه را بر عهده دارد و فرماندار بدره ایلام در خصوص سطح بندی و بکارگیری نیروهای متخصص که نه تنها در بدره ایلام بلکه در کلیه سفرها به آن توجه ویژه و اساسی دارد، صورت گرفت.

گفتنی است؛ برخی گروه‌های اجتماعی عصر امروز شایعه‌ای مبنی بر اعتراض مردم شهرستان بدره به اوضاع بهداشتی و درمانی منطقه که فرماندار نیز آنها را تایید کرده و در این زمینه وزیر بهداشت فرماندار بدره را با درگیری لفظی تهدید به برکناری کرده، منتشر کرده بودند.

واکنش وزیر بهداشت به انتقاد فرماندار بدره از کمبود امکانات درمانی‌

تسنیم نوشت: عصر امروز در جریان سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شهرستان بدره حواشی به وجود آمد.‌

زمانی که مردم و مسئولان شهرستان بدره از وزیر بهداشت درخواست احداث بیمارستان را داشتند فرماندار بدره نیز به برخی از مشکلات حوزه بهداشت و درمان و کمبود پزشک در بدره اشاره کرد و از وزیر بهداشت خواست که برای مشکلات چاره‌اندیشی کند.

فرماندار بدره درخواست نیرو و امکانات را برای شهرستان بدره از وزیر بهداشت داشته ‌که قاضی‌زاده هاشمی نیز خطاب به مرادحاصلی فرماندار بدره می‌گوید: شما خودتان نماینده دولت هستید و باید مشکلات را پیگیری و برطرف کنید.

در نهایت بین فرماندار بدره و وزیر بهداشت درگیری لفظی پیش می‌آید که این درگیری ‌با وساطت استاندار ایلام پایان می‌یابد.

پس از شهرستان بدره وزیر بهداشت به دهلران سفر کرده و در سخنان در دهلران به مشکل و درخواست مردم بدره مبنی بر احداث بیمارستان اشاره می کند، وی در این رابطه اظهار داشت: به دلیل کم بودن جمعیت بدره نمی‌توان فعلا در این شهرستان بیمارستان احداث کرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(1)
کلمات کلیدی:

1 نظر برای “تکذیب درگیری وزیر بهداشت با فرماندار بدره ایلام”

  1. ناشناس گفت:

    جناب مکذب !!!! با تصویر و صوت دعوا چه می کنید پس؟!!!!

    پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *