آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
فرمانده پلیس‌ راه‌آهن کشور در بندرعباس:

استفاده سالانه ۲۵ میلیون نفر از خطوط ریلی/کاهش ۱۹ درصدی میزان در حوزه ریلی

سالانه ۲۵ میلیون نفر از خطوط ریلی برای مسافرت استفاده می‌کنند .

بازخبر / منطقه خلیج‌فارس، فرمانده پلیس‌ راه‌آهن کشور در حاشیه سفر به بندرعباس در جمع خبرنگاران گفت: به‌واسطه امنیت خوب و پایدار توسط پلیس ، سالانه ۲۵میلیون نفر در کشور برای مسافرت‌های دور و نزدیک از ۱۱هزار کیلومتر خطوط ریلی استفاده می‌کنند .
سردار علیرضا اکبر شاهی افزود: در راستای طرح‌های نوروزی، امسال خطوط ریلی از افراد کارتون خواب و معتادان حاشیه آن پاکسازی می‌شوند .
وی هدف اجرای این طرح را بالا بردن ضریب امنیت خطوط راه‌آهن در تعطیلات نوروز و ایمنی هرچه بیشتر جان و مال مسافران در این مدت دانست و عنوان کرد: با این اقدام امینت و رضایت خاطر بیشتری از مسافرت با قطار خواهند داشت .
فرمانده پلیس راه‌آهن کشور تصریح کرد: میزان سرقت‌ها امسال در حوزه ریلی ۱۹ درصد کاهش‌یافته که نشان‌دهنده موفق بودن طرح‌های اجراشده در این زمینه است .
اکبر شاهی ادامه داد: همچنین در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر امسال میزان کشف کالای قاچاق در حوزه مأموریتی این پلیس ۱۱۵ درصد از نظر ریالی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش‌یافته است .
وی عنوان کرد: در زمینه مبارزه با مواد مخدر هرچند از تعداد پرونده‌ها کاسته شده ولی میزان کشفیات ۳۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش‌یافته است .
فرمانده پلیس راه‌آهن کشور در پایان گفت: در هرمزگان میزان کشفیات مواد مخدر از خطوط ریلی ۱۴۲ درصد و کالای قاچاق ۱۱ درصد افزایش داشته است.
پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *