آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
به دلیل عدم پهلوگیری کشتی در لارک

سعیدی‌کیا در قعر خلیج فارس مجبور به تعویض قایق شد + تصاویر

یکی از حاشیه‌های جالب توجه سفر سعیدی‌کیا به لارک عدم پهلوگیری کشتی حامل وی در این جزیره بود که رئیس بنیاد مستضعفان و هیات همراه به ناچار در قعر خلیج فارس مجبور به جابه‌جایی قایق‌ها شدند.

بازخبر / از قشم، محمد سعیدی‌کیا رئیس بنیاد مستضعفان کشور روز گذشته در سفر یک روزه خود به استان هرمزگان از جزایر هنگام و لارک در آب‌های خلیج فارس دیدن کرد.

وی به همراه استاندار هرمزگان در بازدیدی از این دو جزیره در جنوب جزیره قشم در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته برای توسعه جزایر کشورمان در آب‌های خلیج فارس و پروژه‌های توسعه این جزایر قرار گرفت.

بازدید از رینگ دور جزیره، بازارچه محلی، تأسیسات تأمین آب و برق جزیره هنگام و دیدار با مردم این جزیره از دیگر برنامه‌های سفر رئیس بنیاد مستضعفان و استاندار هرمزگان به جزیره هنگام بود.

یکی از حاشیه‌های جالب توجه این سفر عدم پهلوگیری کشتی حامل سعیدی‌کیا در جزیره لارک بود که رئیس بنیاد مستضعفان و هیات همراه در قعر خلیج فارس مجبور به جابجایی قایق‌ها شدند تا از طریق قایقی کوچک‌تر به لارک سفر کنند.

به گزارش فارس، جزیره لارک با وسعت ۴۸ کیلومتر مربع و جزیره هنگام با وسعت ۳۶ کیلومتر مربع به لحاظ جغرافیای سیاسی از توابع شهرستان قشم در استان هرمزگان به شمار می‌روند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *