آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
المسیره؛

جازان عربستان، هدف موشک های بالستیک ارتش یمن

نیروهای ارتش یمن همچنین امروز(یکشنبه) یک خودروی زرهی دیگر از نوع «برادلی» را در منطقه «الربوعه» در منطقه مرزی عسیر واقع در جنوب عربستان را هدف قرار دادند.

بازخبر / وبسایت شبکه خبری المسیره گزارش داد: یگان موشکی ارتش یمن و کمیته‌های مردمی وابسته به انصارالله بامداد امروز(یکشنبه) یک فروند موشک بالستیک میان برد را به سمت نیروگاه برق «الشقیق» در جازان واقع در جنوب عربستان شلیک کرد.
 به گزارش المسیره، نیروهای ارتش یمن و انصارالله همچنین یک فروند موشک «الصرخه۳» را به سمت محل تجمع شبه نظامیان سعودی در پایگاه‎های «معسکر» و «علان» در جازان واقع در جنوب عربستان شلیک کردند.

یک منبع نظامی ارتش یمن به المسیره نت گفته که دو نظامی سعودی نیز امروز به دست تک تیراندازان ارتش یمن و کمیته های مردمی وابسته به انصارالله در پایگاه‌های «السرادح» و «الفریضه» در جازان از پای درآمدند.

نیروهای ارتش یمن و کمیته های مردمی وابسته به انصارالله امروز(یکشنبه) یک خودروی زرهی دیگر از نوع «برادلی» را در منطقه «الربوعه» در منطقه مرزی عسیر واقع در جنوب عربستان را هدف قرار دادند.

منابع نظامی یمن می گویند که نیروهای ارتش یمن و کمیته های مردمی وابسته به انصارالله امروز همچنین یک خودروی نظامی دیگر وابسته به عناصر «مزدور» سعودی را در منطقه «کهبوب» در باب المندب منهدم کردند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *