آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

استاندار هرمزگان:به مرادی حق می‌دهم

استاندار هرمزگان با بیان اینکه نظر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی محترم است، افزود: وی به دلیل اینکه نماینده مردم است حتما از سر دلسوزی حرف می زند، یک سری مطالبات مردم از وی دارند که احتمالا این نماینده تحت فشار است و از این جنبه به وی حق می‌دهم و ملامت نمی کنم، شما ببینید رفتار بقیه نمایندگان به چه صورت است یعنی رفتار متفاوت و مختلفی دارند.

بازخبر /  استاندار هرمزگان با بیان اینکه نظر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی محترم است، افزود: وی به دلیل اینکه نماینده مردم است حتما از سر دلسوزی حرف می زند، یک سری مطالبات مردم از وی دارند که احتمالا این نماینده تحت فشار است و از این جنبه به وی حق می‌دهم و ملامت نمی کنم، شما ببینید رفتار بقیه نمایندگان به چه صورت است یعنی رفتار متفاوت و مختلفی دارند.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج فارس، جاسم جادری در خصوص سخنان مطرح شده در نشست جمعی از صاحب‌نظران سیاسی و علمی استان با احمد مرادی، در تاریخ ۲۸ بهمن ماه از رسانه ها خواست اجازه دهند این مسائل در این زمان رسانه‌ای نشود که به اصرار خبرنگاران لب به سخن گشود و با اشاره به دیدار دو نماینده مردم استان هرمزگان در بهارستان با خودش گفت: روز گذشته با دو نفر از نمایندگان استان دیدار کردم و دو روز گذشته نیز با نفر دیگر تلفنی صحبت کردم هر سه از این نوع رفتار راضی نبودند و به نوعی همراهی آنها با مدیریت استان ثابت شده است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری  در خصوص یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که مدعی شده بود، فعالیت‌های این دوره نسبت به ادوار قبلی پایین تر است، چه پاسخی دارید، افزود: این همه گزارش کاری دارد انجام می شود پس به کدام دوران بر می‌گردد، کارهای عمرانی، اجرایی و رتبه‌های کسب شده در بحث های اقتصاد مقاومتی، رفع موانع تولید، بحث امنیت و سایر موارد مطرح است که قضاوت کردن درباره آنها آسون نیست بالاخره دولت هر سال کارنامه و عملکرد خود را در هرمزگان ارائه می کند و مردم می شنوند، به اعتقاد من مردم بهترین قاضی و داور هستند.

استاندار هرمزگان در پاسخ به این سوال که حضور مشاور سابق شما و همچنین رئیس ستاد دکتر روحانی در اینگونه جلسات را چگونه ارزیابی می‌کنید، اظهار کرد: خیلی خوب که با نماینده مردم همراهی کنند، انتقاد داشته باشد و راه کار نشان دهند.

وی در خصوص مسائل مطرح شده در آن جلسه گفت: مسائلی مانند توهین ها و سخنان خارج از بحث اداری که گفته شد راهکار حقوقی دارن و باید آن را به گونه دیگر دنبال کنم، اینکه من بخواهم پاسخ هر سخنی را بدهم در شان من نیست، من به عنوان نماینده حاکمیت یا نماینده عالی دولت و هر عنوانی که بخواهد مطرح شود اگر قرار است هر کسی حرف بزند و بخواهم با آن گلاویز شوم درست نیست.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *