آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
جوانان حاضر در لیگ برتر به دنبال فرصت هستند

عسکری: با جوانان توانایی تکواندو را در باکو نشان خواهیم داد/ برای موفقیت نیاز به کمک همه داریم

سرمربی تیم ملی تکواندوی ایران در مسابقات کشورهای اسلامی گفت:‌ امیدوارم با یک ترکیب جوان بتوانیم در باکو توانایی‌های تکواندوی ایران را دوباره به همه نشان دهیم.

بازخبر / فریبرز عسکری پس از منصوب شدن با عنوان سرمربی تیم ملی تکواندوی ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: خوشحالم از اینکه یک بار دیگر به عنوان سرمربی تیم ملی تکواندوی تیم ملی ایران انتخاب شدم. امیدوارم با اعتمادی که به من شده دوباره افتخارات گذشته را با ملی‌پوشان در رویداد پیش‌رو تکرار کنیم به هر حال هر تیمی که با نام ایران در هر رویدادی حضور پیدا می‌کند به خاطر اینکه نام کشورمان را یدک می‌کشد همه کشورهای دنیا روی آن حساب ویژه‌ای باز می‌کنند. برای موفقیت تکواندوی ایران به کمک همه پیشکسوتان و خانواده بزرگ تکواندو نیاز داریم. تکواندو متعلق به همه خانواده بزرگ این رشته است.

وی در ادامه افزود: هدف ما این است که به خاطر پشتوانه‌سازی تکواندو با یک تیم جوان در بازی‌های کشورهای اسلامی شرکت کنیم و ان‌شاءالله اقتدار تکواندوی ایران را دوباره در این رقابت‌ها به همه نشان دهیم.

سرمربی تیم ملی تکواندوی در ادامه صحبت‌های خود گفت: اینکه از تیم جوان نام می‌برم معنی آن این نیست که به این تیم امیدواری نباشد اتفاقاً من برعکس فکر می‌کنم در این یک سال که در لیگ برتر تکواندو به عنوان سرمربی تیم یاسین پیش‌رو فعالیت می‌کردم کاملاً از نزدیک مبارزات جوان‌ها را رصد می‌کردم. اتفاقاً اعتقاد دارم بچه‌های جوان و کاربلد خوبی در لیگ برتر فعالیت می‌کنند و همه آنها منتظر فرصت هستند. سعی داریم این شرایط و فرصت را برای آنها مهیا کنیم و توانایی‌های خودشان را با این فرصتی که به آنها می‌دهیم به همه نشان دهد. ان‌شاءالله که با انتخاب جوانان پشتوانه خوبی برای تکواندو داشته باشیم.

عسکری در ادامه صحبت‌های خود گفت: شخصاً‌با مهدی بی‌باک سرمربی تیم تکواندوی اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان باید یک گفت‌وگویی داشته باشیم تا هرچه سریعتر انتخابی تیم ملی برگزار شود تا تکلیف نفرات اعزامی به مسابقات جهانی مشخص شود و از بین نفرات حاضر انتخابی نفرات خوبی را که مدنظرمان است را برای بازی‌های کشورهای اسلامی انتخاب کنیم. کار، کار سخت و فشرده‌ای است باید تا زمانی که به آغاز مسابقات باقی مانده کارمان را پیش ببریم.

سرمربی تیم ملی تکواندوی ایران در المپیک لندن در پاسخ به این سؤال که آیا دستیاران شما به زودی مشخص خواهند شد یا خیر، گفت: بله. هرچه سریعتر در جلسه بعدی بنده مربیانی را که مدنظرم است را معرفی می‌کنم تا در مورد آنها تصمیم کنیم. امیدوارم یک کادر منسجم کنار تیم ملی باشید. به هر سرمربی تیم ملی در هر رده‌ای اختیاراتی را دارد و با مربیانی که راحت‌تر کار کند را معرفی می‌کند اما شورای فنی نیز نظر خود را دارد که این دو نظر با هم ادغام می‌شود و تصمیم نهایی در مورد مربیان تیم ملی گرفته می‌شود.

عسگری در پاسخ به این سؤال که پیش‌بینی شما از نتیجه تیم ملی در مسابقات بازی‌های کشورهای اسلامی چیست، گفت: ما در مسابقات لیگ برتر با تیم جوان و گمنامی که داشتیم شرایط‌مان در دور رفت خیلی خوب نبود اما قبل از آغاز دور برگشت با توجه به اینکه بیشتر بازیکنان در اختیار ما بودند نتایج بهتری را در دور برگشت کسب کردیم در واقع این نشان می‌دهد با توجه به اینکه اردیبهشت‌ماه مسابقات کشورهای اسلامی برگزار می‌شود ما از روزی که نفرات انتخاب شدند فرصت داریم تا شبانه‌روز در کنار آنها باشیم و تجربیات خودمان را به آنها منتقل کنیم تا آنها با آمادگی کامل در این رقابت‌ها حضور داشته باشند البته ناگفته نماند کشورهای خوبی مثل ترکیه، آذربجایان، مصر، تونس و… همه در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت این کشورها برای ما قابل احترام هستند اما تلاش می‌کنیم با جوانانی که در تکواندوی ایران وجود دارد توانایی‌های خودمان را ثابت کنیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *