آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

بهر‌ه‌برداری از ۱۵۴ پروژه در شهر بندرعباس

در مراسمی بهره‌برداری از ۱۵۴ پروژه عمران شهری با حضور نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، استاندار، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و مدیران شهرداری بندرعباس برگزار شد.

بازخبر / در مراسمی بهره‌برداری از ۱۵۴ پروژه عمران شهری با حضور نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، استاندار، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و مدیران شهرداری بندرعباس برگزار شد.

عباس امینی زاده شهردار بندرعباس در آیین بهره‌برداری از این پروژه‌ها که در محل فرهنگسرای انقلاب برگزار شد، اظهار کرد: بهره‌برداری از این پروژه‌ها حاصل تلاش بخش‌های مختلف شهرداری و همراهی مدیران سایر دستگاه‌های اجرایی و همچنین حمایت مسئولان عالی رتبه استانی است.

وی افزود در ایام دهه فجر امسال ۱۵۴ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است.

شهردار بندرعباس با اشاره به اینکه این پروژه‌ها در بخش‌های مختلف عمرانی و خدماتی به بهره‌برداری رسیده است گفت: امروز شاهد افتتاح پروژه‌هایی در بخش‌های توسعه فضای‌سبز محله‌ای، بازگشایی معابر جدید، فرهنگسرا، پارک بانوان، باغ گلها، زیرسازی و آسفالت معابر و محلات و غیره هستیم.

امینی زاده تصریح کرد علاوه بر این حوزه‌ها چند پروژه شاخص نیز در بخش خدمات ایمنی، پدافند غیر عامل و مدیریت بحران به بهره برداری می‌رسد.

وی بیان کرد دو پروژه شاخص دیگر نیز امروز با حضور مسئولان کلنگ‌زنی شده و عملیات اجراییی آنها آغاز می‌شود.

گفتنی است در این مراسم از مدیران دستگاه‌های اجرایی که در بخش‌های مختلف با مجموعه شهرداری بندرعباس همکاری داشته‌اند و همچنین تعدادی از مدیران، مهندسان وکارکنان شهرداری بندرعباس نیز تقدیر شد.

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *