آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

آغاز شکوه حماسه ۲۲ بهمن در جوار آب های نیلگون خلیج فارس

راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال همراه با جشن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر استان هرمزگان و شهر بندرعباس دقایقی پیش آغاز شد.

بازخبر / راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال همراه با جشن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر استان هرمزگان و شهر بندرعباس دقایقی پیش آغاز شد.
به گزارش ایسنا، منطقه خلیج فارس، مردم انقلابی و ولایتمدار بندرعباس، جشن پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی آغاز کرده‌اند که در ساعات اولیه پیش از آغاز رسمی راهپیمایی،‌ خیابان‌های منتهی به بلوار ساحلی بندرعباس مملو از جمعیت شده بود.
امسال همزمان در بخش ها، شهرها و شهرستان  ها و تمامی  روستاهای  هرمزگان،  شهروندان عزیز مراسم گرامیداشت روز پیروزی انقلاب اسلام را برگزار کردند و در بندرعباس نیز شهروندان بندرعباسی از ساعت ۹ صبح از مسیرهای اعلام شده را به سوی بلوار ساحلی و پشت فرمانداری بندرعباس حرکت کرده‌اند.
این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن مجید آغاز و با حضور خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان و مردم همیشه در صحنه و همچنین مسئولین لشکری و استانی، تعدادی از علما و شخصیت‌های فرهیخته فرهنگی هرمزگان در بندرعباس همزمان با سایر نقاط کشورمان برگزار شد.
شرکت کنندگان درحالی که پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران ، عکس هایی ازحضرت امام خمینی (ره)رهبر کبیر انقلاب ، همچنین رهبر معظم انقلاب در دست داشتند شعارهای انقلابی سر دادند و بار دیگر با امام راحل و شهدا تجدید میثاق کرده و برحفظ دستاوردهای انقلاب به ویژه موفقیت های هسته ای تاکید کردند.
شرکت ورزشکاران ، دانش آموزان ، دانشجویان ، کودکان و نوجوانان وجانبازان و به ویژه جانبازان بالای ۷۰درصد که با ویلچر به همراه خانواده خود آمده بودند جلوه هایی از حضورپر افتخار مردمی بود.
قرار است وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان سخنران ویژه در این مراسم حضور یابد.
نظیر این راهپیمایی با شرکت پرشور مردم در شهرها و روستاهای میناب، رودان، جاسک، قشم، بستک، سیریک، پارسیان، ابوموسی، حاجی آباد، بندرلنگه، بشاگرد، کیش، جزیره هرمز و سایر نقاط استان آغاز شده است.

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *