آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

ادعای عجیب پرسپولیسی ها؛ توافق و تبانی برای نتیجه دربی ۸۴

در حاشیه ضیافت مشترک سرخابی ها برخی هواداران پرسپولیس این شائبه را مطرح کرده اند که با تمهیدات اسپانسر، این دربی قرار است مساوی شود.

بازخبر /در حالی که چند سالی بساط ضیافت مشترک قبل از دربی برچیده شده بود، این بار اسپانسر مشترک سرخابی ها در آستانه بازی استقلال و پرسپولیس یک مراسم مشترک ترتیب داد و بازیکنان استقلال و پرسپولیس را با هم دعوت کرد.

این کار با اعتراض شدید هواداران دو تیم همراه بود. هم طرفداران استقلال و هم هواداران پرسپولیس از این مراسم تشریفاتی شاکی هستند. چرا که آنها معتقدند این قبیل مراسم روح دربی را می کشد.

اما هواداران پرسپولیس پا را فراتر گذاشته و مدعی شدند اسپانسر مشترک قصد دارد دربی را مساوی تمام کند و دستور توافق به دو باشگاه داده است و به همین دلیل روابط بازیکنان نیز دوستانه به نظر می رسد.

این دسته از هواداران پرسپولیس می گویند؛ همین حالا تعداد پیامک های هواداران استقلال یک پنجم تعداد پیامک های طرفداران پرسپولیس است و ۳۰۹۰ به عنوان اسپانسر مشترک دو باشگاه می ترسد استقلال به پرسپولیس ببازد و همین پیامک های اندک هم کمتر شود. به همین دلیل حالا که پرسپولیس تقریبا قهرمانی اش مسجل شده، اسپانسر مشترک سرخابی ها دنبال این است که دربی با نتیجه مساوی تمام شود.

طرفداران پرسپولیس تهدید کرده اند اگر ۳۰۹۰ واقعا دنبال توافق و تبانی باشد، بعد از دربی پیامک دادن به این سامانه هواداری را تحریم می کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *