آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد

دستگیری اعضای باند سرقت مسلحانه در هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان از دستگیری اعضای باند سرقت مسلحانه در این استان خبر داد.

بازخبر  / از بندرعباس، سردار عزیزالله ملکی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه خودرو در سطح شهرستان بندرعباس، بلافاصله موضوع در دستور کار ویژه نیروی انتظامی قرار گرفت که پس از بررسی‌های دقیق پلیسی، این باند شناسایی و با انجام اقدامات فنی و پلیسی در مخفیگاه خود شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در دو عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی درباره شگرد این سارقان مسلح، بیان داشت: سارقان پس از تماس با آژانس‌های سطح شهر و وانت‌بارها، درخواست خودرو کرده و پس از مراجعه راننده به آدرس سارقان و با تهدید اسلحه و سلاح سرد، وی را به یک محل خلوت در حاشیه شهر برده و سارقان در فرصت مناسبی راننده را پیاده و یکی از سارقان با خودرو و مدارک آن از محل متواری می‌شد و دیگری نیز دست و پای راننده را بسته و پس از حصول اطمینان از رسیدن خودرو به مکان مورد نظر از محل متواری می‌شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع و نظر به سریالی بودن سرقت‌ها، بلافاصله تیمی از مأموران مجرب اداره مبارزه با جرائم جنایی و اداره اطلاعات جنایی پلیس آگاهی استان، با انجام اقدامات اطلاعاتی و شیوه‌های پلیسی تحقیقات کامل و گسترده‌ای انجام و مشخص شد که خودروهای مسروقه به استان‌های هم‌جوار انتقال یافته‌اند.

سردار ملکی گفت: پس از تلاش‌های شبانه‌روزی و اقدامات اطلاعاتی، دو سارق همدست در این باند شناسایی و با انجام اقدامات فنی و پلیسی در مخفیگاه خود شناسایی و دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: در بازرسی دقیق از محل اختفای متهمان، یک قبضه اسلحه جنگی به همراه ۱۰ عدد تیر کشف و پس از انتقال متهمان به پلیس آگاهی از آنها در خصوص سرقت‌ها تحقیق به عمل آمد که صراحتاً به ارتکاب ۴ فقره سرقت مسلحانه خودرو و یک فقره سرقت عادی از یک شرکت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان همچنین از پیگیری برای دستگیری دو مال‌خر خودروهای مسروقه این پرونده خبر داد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *