آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
هاآرتص گزارش داد:

فشار همزمان اسرائیل و ایران به ترامپ

اکنون تنش میان ایران و آمریکا به خاطر دستور اخیر ترامپ در مورد ممنوعیت ورود اتباع ایرانی به آمریکا و همچنین آزمایش موشکی ایران افزایش یافته است.

بازخبر / روزنامه صهیونیستی هاآرتص در گزارشی نوشت: اکنون تنش میان ایران و آمریکا به خاطر دستور اخیر ترامپ در مورد ممنوعیت ورود اتباع ایرانی به آمریکا و همچنین آزمایش موشکی ایران افزایش یافته است.

این روزنامه نوشت: ایران با آزمایش موشکی خود آن هم درست ۲۴ ساعت بعد از دستور ترامپ، ترامپ را تحت فشار قرار داد و دولت آمریکا نیز در این رابطه هشدار هایی را به ایران داد.

هاآرتص افزود: نتانیاهو هم با شهرک سازی های خود ترامپ را تحت فشار قرار داده است. هرچند کاخ سفید تاکنون مخالفت جدی را با شهرک سازی انجام نداده است اما سخنگوی دولت آمریکا در این رابطه گفته است که این شهرک سازی ها نمی تواند به نفع پروسه صلح باشد.

در این برهمه زمانی بسیار حساس که ترامپ درگیر آن است، این فشار ها چندان مناسب نبوده و باید دید موضع گیری آمریکا در قبال متحد و رقیب خود چگونه خواهد بود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *