آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

رضایی : برای ارتقای فیلم‌سازی در هرمزگان باید از آموزش شروع کرد

یک فیلم‌ساز هرمزگانی گفت: جشنواره فیلم فجر یک جشنواره مردمی برای تماشای فیلم‌های سینمایی جدید است و به‌تنهایی نمی‌تواند تأثیری در وضع فیلم‌سازی این استان داشته باشد.

بازخبر /یک فیلم‌ساز هرمزگانی گفت: جشنواره فیلم فجر یک جشنواره مردمی برای تماشای فیلم‌های سینمایی جدید است  و به‌تنهایی نمی‌تواند تأثیری در وضع فیلم‌سازی این استان داشته باشد.

سارا رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، اظهار کرد: به نظر من فیلم‌سازی در هرمزگان نیاز به سه چیز دارد، آموزش، آموزش و آموزش، مابقی پاسخ‌ها تنها تحلیل از وضعیت حال حاضر فیلم‌سازی این استان به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: اگر قصد ارتقا فیلم‌سازی در هرمزگان را داریم باید از آموزش شروع کرد و بعدازآن حمایت‌ها از تولید فیلم باید صورت گیرد.

رضایی افزود: جشنواره فیلم فجر یک جشنواره مردمی برای تماشای فیلم‌های سینمایی جدید است  و به‌تنهایی نمی‌تواند تأثیری در وضع فیلم‌سازی این استان داشته باشد.

وی تصریح کرد: من تأکید می‌کنم در جهت حمایت از فیلم‌سازان هرمزگانی باید در زمینهٔ ساخت فیلم کوتاه حمایت‌ها صورت گیرد تا به نتیجه مطلوب برسیم.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *