آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
محسن کریمی آبی پوش ماند؛

نظر منصوریان درباره انتقال ستاره سرعتی استقلال به اروپا عوض شد

پدیده دو فصل قبل استقلال فاصله چندانی تا لژیونر شدن نداشت اما به یکباره با مخالفت سرمربی برای جدایی مواجه شد.

بازخبر / محسن کریمی پدیده دو فصل قبل استقلال فاصله چندانی تا لژیونر شدن نداشت. لوفتاتاری از لیگ برتر آلبانی و لوسیتانو از لیگ برتر پرتغال برگه قراردادشان را برای کریمی جوان ارسال کرده بودند تا او برای ترانسفر شدن به فوتبال اروپا فقط یک امضاء و چرخاندن خودکار روی کاغذ فاصله داشته باشد.

صحت این قرارداد‌ها به تایید مدیریت باشگاه و شخص پندار توفیقی هم رسیده بود. همه چیر آماده بود. حتی علیرضا منصوریان با توجه به جذب سرور جباروف، آندرانیک تیموریان و روزبه چشمی و نهایی شدن کار بازگشت سجاد شهباززاده موافقت خودش را با رفتن محسن اعلام کرد.

بندی هم در قرارداد کریمی وجود داشت که در صورت داشتن پیشنهاد خارجی با موافقت سرمربی تیم بتواند لژیونر شود. کریمی در این مدت هم مشغول رسیدگی به کارهایش بود تا به پیشنهاد پرتغالی‌اش پاسخ مثبت بدهد و راهی تیم لوسیتانوی این کشور شود.

محرومیت باشگاه استقلال از حضور در نقل و انتقالات زمستانی کارکریمی را هم خراب کرد. علیمنصور که ابتدا با رفتن این بازیکن و ترانسفر شدن‌اش موافقت کرده بود بعدا مجبور شد تغییر عقیده بدهد و مانع جدایی بازیکن سرعتی و ریز نقش استقلال شود. چون او می دانست با جدایی کریمی دستش برای ادامه بازی‌ها حسابی خالی می شود و به خصوص در خط حمله که فقط کاوه رضایی، علی قربانی و بهنام برزای را دارد.

به این ترتیب پرونده ترانسفر شدن محسن کریمی دست کم تا پایان فصل بسته شد و او باید تمرکزش را در استقلال و بازی‌های پیش رو بگذارد تا شاید در نقل و انتقالات تابستانی پیشنهادهایی بهتر از لیگ های معتبر اروپایی به دستش برسد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *