آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

ازدواج مهمترین راه سالم‌سازی جامعه از فساد است

امام جمعه سیریک گفت: ازدواج نخستین سنگ بنای تشکیل خانواده در جامعه و اجتماع و مهمترین راه سالم‌سازی جامعه از فساد بوده و عاملی برای نجات از آلودگی، نجات از تنهایی و سببی برای بقای نسل انسان‌هاست.

 باز خبر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا صفایی‌حائری در جمع بسیجیان شهرستان سیریک اظهار کرد: ازدواج یکی از فریضه‌های مهم جامعه اسلامی است که مهم‌ترین راه درمان و مداوای فساد در جامعه بوده و مهم‌ترین علت عدم ایجاد ازدواج‌های آسان در جامعه را سخت گرفتن مهریه‌ها و هزینه‌های ازدواج است.

وی افزود: اسلام دین رحمت و مغفرت الهی بوده و ازدواج یکی از نعمت‌های ارزشمند الهی است که خداوند برای ایجاد و برقراری و تکمیل‌کننده دین اسلام ازدواج و پیوند زناشویی را یکی از عامل‌های مهم آن می‌داند.

صفایی‌حائری ابراز کرد: ازدواج‌های آسان یکی از پل‌های توسعه زندگی هر پسر و دختری است و چشم و چشمی در جامعه، امروزه یکی از معضلات بزرگ‌راه ازدواج برای خانواده‌ها تبدیل شده است.

امام جمعه سیریک بیان کرد: یکی از بدترین کالاهای قاچاق شهرستان که باعث بروز فساد و ایجاد معضلات و ناهنجاری‌های اجتماعی شده است ورود بیش از حد مشروبات الکلی به داخل جامعه است که توسط نیروهای نظامی انتظامی و بسیج از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲۰ هزار انواع قوطی مشروبات الکی به ارزش ۵ میلیارد ریال کشف و ضبط شده است.

وی یادآور شد: بداحدی‌های آمریکا و کشورهای غربی برای ما ایرانیان چیز تازه‌ای نیست آمریکا و غرب همیشه برای ملت ایران یک شیطان بزرگ است که سعی و تلاش دارد با حقه و حیله و عوام‌فریبی و بزرگ‌نمایی از یک طرف خودش را حامی اصلی حق و دمکراسی و از طرفی بزرگ‌ترین جنایت و خیانت را علیه ملت ایران به وجود آورد.

صفایی‌حائری با اشاره به بازدید و دیدار مقام معظم رهبری از نمایشگاه و تأسیسات وزارت دفاع و لزوم اهمیت توجه به توانمندی‌های دفاعی کشور برای دفاع در برابر دشمنان اظهار کرد: امروز یکی از دغدغه‌های اصلی معظم‌له توجه و رسیدگی به مسائل فرهنگی، مبارزه با قاچاق، حمایت و پشتیبانی از کالاها و تولیدات داخلی و اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی با هدف حمایت از تولیدات داخل و ایجاد اشتغال است

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *