آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

خیابان های مرکز هرمزگان نورانی می شود؛ احداث سه عدد تونل نور در بندرعباس

شهردار منطقه دوبندرعباس ازطراحی و اجرای سه عدد تونل نور در سطح منطقه دو شهری خبر داد و گفت: به منظور زیباسازی فضای ساحل و مبلمان شهری و استفاده از عناصری چون نور و رنگ در خلق مناظر زیبا و چشم نواز، این شهرداری اقدام به طراحی و اجراء این تونل های نور کرد.

باز خبر, منطقه خلیج فارس، مهدی رنجبر  در جمع خبرنگاران با اشاره به تاثیرات مثبت طرحی المانها ی زیبا و متناسب با فرهنگ و اقلیم شهر، تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی های بعمل آمده این تونل‌های نور در ایام الله دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهند رسید.

شهردار منطقه دو خاطرنشان کرد: دو عدداز این تونلهای نوربه طول ۱۶۰متر در بلوار ساحلی پشت فرمانداری و یک عدد دیگر بطول ۸۰متر در باغ گل‌ها واقع در بوستان شهید دباغیان نصب و اجراء می شود.

وی با بیان اینکه سازه های اصلی از جنس فلز است، عنوان کرد: در رنگ آمیزی نیز از رنگ‌های اپوکسی که در مقابل رسوبات و سولفاته شدن در اثر مجاورت با دریا مقاوم هستند استفاده شده است.

رنجبری خاطر نشان کرد: نورپردازی بدنه این سازه ها از طریق دستگاه  ARMهدایت شده و نورپردازی های جذاب و زیبایی را در شب های ساحل ایجاد می کند.

این مقام مسئول در خصوص  هزینه  اجراء این پروژه اظهار کرد: برای اجراء این پروژه اعتباری بیش از  یک میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *