توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

واژگون شدن قایق پناهجویان/ ناپدید شدن ۱۰۰ پناهجو

گزارش‌ها از نگرانی نسبت به سرنوشت حدود ۱۰۰ مهاجر به آب افتاده در نزدیکی سواحل لیبی حکایت دارد.

بازخبر / در حالی که گارد ساحلی ایتالیا موفق شده چهار نفر را نجات دهد و هم‌زمان اجساد هشت قربانی را از آب بیرون بکشد، هنوز از سرنوشت حدود ۱۰۰ نفر دیگر که پس از واژگون شدن قایق‌شان ناپدید شده‌اند خبری در دست نیست.

این قایق روز شنبه (۱۴ ژانویه – ۲۵ دی) در دریای مدیترانه و آبهای میان ایتالیا و لیبی واژگون شد. نقطه دقیق واژگونی آن حدود ۵۰ کیلومتری سواحل لیبی گزارش شده است.

همزمان با گارد ساحلی ایتالیا، یک کشتی نیروی دریایی فرانسه و دو قایق تجاری به همراه امداد هوایی در حال جستجو برای یافتن سرنشینان این قایق‌اند.

از ملیت مهاجران سوار این قایق بادی هنوز گزارشی منتشر نشده است.

به گزارش بی بی سی، با وجود کاهش چشمگیر مهاجرت زمینی به سوی کشورهای اروپایی در چند ماه گذشته، تلاش برای رسیدن به خاک اروپا از طریق دریا همچنان ادامه دارد و قربانی می‌گیرد.

تنها در روز جمعه گارد ساحلی ایتالیا از نجات ۵۵۰ مهاجر در آبهای مدیترانه خبر داد.

دفتر کمیساریای پناهندگان سازمان ملل متحد تخمین زده ظرف دو هفته گذشته از سال جدید میلادی، حدود ۱۰۰۰ مهاجر از راه دریا به اروپا رسیده‌اند.

این آژانس سازمان ملل متحد همچنین گزارش کرده در همین مدت زمان ۱۱ نفر جان خود را در دریا از دست داده‌اند. هر چند این آمار پیش از واقعه اخیر بود که در صورت افزایش قربانیان آن می‌تواند آمار ماه نخست ۲۰۱۷ را تنها در میانه آن به بالای ۱۰۰ نفر برساند.

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *