آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

راه‌اندازی نخستین پلی کلینیک دامپزشکی شهرستان قشم

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قشم گفت: نخستین پلی کلینیک دامپزشکی قشم باهدف بهبود بهداشت دام، ارتقا درآمد بهره‌برداران، ساماندهی دام‌های کوچک و تولید گوشت و شیر سالم آغاز به کارکرد.

بازخبر / منطقه خلیج‌فارس، مالک یزدان پناه در این خصوص عنوان کرد: نخستین پلی کلینیک دامپزشکی قشم در زمینی به مساحت ۶۰۰مترمربع با زیربنای ۲۵۰مترمربع راه‌اندازی شد که بالغ‌بر ۲۱۵ میلیون تومان برای تجهیز و راه‌اندازی آن هزینه شده است.

وی اضافه کرد: داروخانه، سالن دام کوچک و بزرگ، سالن مایه‌کوبی، مکان واکسیناسیون دام و اتاق مدیریت از مهم‌ترین امکانات این واحد پلی کلینیک است.

یزدان پناه با اشاره به اینکه در شهرستان قشم قریب به ۳۴ هزار و ۱۰۰ رأس دام سبک، ۲هزار نفر شتر و ۲ هزار و ۵۰۰ رأس دام سنگین وجود دارد اظهار کرد: مایه‌کوبی، جراحی، معاینه بالینی، سونوگرافی، تست حاملگی، فروش دارو  و سم‌پاشی محل دام از مهم‌ترین خدماتی است که به دام‌پروران منطقه ارائه می‌شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه این طرح برای ۷ نفر به‌طور مستقیم شغل ایجاد کرده است گفت: کمک به بهبود بهداشت دام، ارتقاء درآمد بهره‌برداران، ساماندهی دام‌های کوچک و تولید گوشت و شیر سالم از مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی پلی کلینیک دامپزشکی قشم است

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *