آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

تساوی تیم فوتسال آذرخش سرخون

هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌هاى کشور با برگزاری ۷ دیدار پیگیری شد که یکی از دیدارها آذرخش سرخون بندرعباس مغلوب فرش آرا مشهد شد.

باز خبر,به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌هاى کشور عصر امروز با برگزاری ۷۷ دیدار پیگیری شد.

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته تیم آذرخش سرخون بندرعباس در سالن فجر میزبان تیم فرش آرا مشهد بود.

آذرخش سرخون براى سر و سامان دادن به وضعیت خودش در جدول رده‌بندى و جبران شکست ۵ بر ۲ در بازى رفت چاره‌اى جز کسب سه امتیاز در این بازى خانگی نداشت.

سرمه‌اى‌پوشان آذرخش با حمایت خوب هوادرانش بازى را از همان ابتدا هجومى شروع کردند.

میلاد چراغى در دقیقه سوم بازى مى‌توانست دروازه فرش آرا را باز کند که با بى‌دقتى، توپ را به بیرون زد. در دقیقه ۶ بازى نماینده هرمزگان یک بار دیگر صاحب موقعیت گلزنى شد که این بار امین نصراله‌زاده با جا گذاشتن مدافع روبروى خودش و با یک شوت زیبا دروازه فرش آرا را باز کرد.

فرش آرا پس از پذیرفتن گل، حملات بیشترى را روى دروازه آذرخش طراحى کرد و تا پایان نیمه نخست سه موقعیت گلزنى را از دست داد تا نیمه اول را بازنده به رختکن برود.

با آغاز نیمه دوم بازی این طلایى‌پوشان فرش آرا مشهد بودند که بازى را در اختیار گرفتند و بى‌محابا حملات خودشان را روى دروازه نماینده هرمزگان انجام مى‌دادند.

آذرخش که به‌دنبال حفظ تنها گل زده خودش بود نسبت به نیمه نخست عقب‌تر بازى مى‌کرد و تنها به‌دنبال ضد حمله بود.

فرش آرا براى رسیدن به گل دست‌بردار نبود تا این که در دقیقه ۳۳ بازى روى شوت سعید سرورى به گل مساوى دست یافت.

شاگردان عباس روزپیکر سرمربی آذرخش سرخون که به مساوى راضى نبودند بعد از پذیرفتن گل مساوى مثل نیمه نخست بازى رو به جلو در دستور کار خود گذاشتند و حالا این فرش آرا بود که به نتیجه مساوى رضایت داشت و دست از حملات خود برداشت.

تلاش آذرخش براى گل برترى تا پایان هم نتیجه نداد و بازى با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

باقر محمدى، امیر احمدپور، محمد بنى‌اسدى، بهزاد میرى‌زاده، سعید رضوانى، محمد زاهدى، سینا بخشى، امین نصراله‌زاده، میلاد چراغى، مصطفى طیبى، احسان برتیا و خسرو رئیسى با هدایت عباس روزپیکر در این دیدار براى آذرخش بازى کردند.

مجید مرتضایى سرمربى فرش آرا مشهد هم در این بازى از وجود على رحیمى، محسن زارعى، سعید سرورى، على اسعدى، قدرت بهادرى، مجید خزایى، جواد قدیرى، موسى حسن‌دوست، رحمان سارانى، شهرام شریف‌زاده، رضا آبگون و حامد سنایى بهره برد.

*حاشیه‌هاى بازى: 

*با وجود پخش مستقیم بازى از شبکه استانى هواداران زیادى به سالن فجر آمده بودند.

*قضاوت داوران در این دیدار اصلا مطلوب نبود و اشتباهات آنها صداى هوادران را بیرون آورده بود.

*برخلاف بازى‌هاى نیم فصل نخست که آذرخش حامى در جایگاه مسؤولان نداشت در این بازى تعداد مسوولان آنقدر زیاد بود که آنها مجبور شدند ایستاده بازى را مشاهده کنند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *