آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

مرادی : بندرعباس شهر تاریکی است/ انتظار داریم به جلوه‌های تصویری شهر توجه ویژه‌ای شود

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بندرعباس شهر تاریکی است، از وزیر نیرو خواست تا در این زمینه دستورات و اعتبارات ویژه‌ای اختصاص دهد.

باز خبر,احمد مرادی  در نشست مدیران حوزه آب و برق استان هرمزگان با حضور وزیر نیرو اظهار کرد: وزارت نیرو و مجموعه نیروهایی که در آن فعالیت می‌کنند، از بهترین و توانمند‌ترین نیروهای کشور هستند و ما انتظار داریم که از مدیران استان هرمزگان در مناصب ملی مورد استفاده قرار گیرند.

وی افزود: استان هرمزگان شرایط آب و هوایی خاصی دارد و حقیقتا تلاش فراوانی برای در این استان در حوزه آب و برق در جریان است تا مشکلات نمود کمتری داشته باشد و به رغم وجود خشکسالی‌های وسیع در استان هرمزگان، شاهد تلاش فراوانی در استان هستیم که امیدواریم با حمایت‌های بیشتر وزارت نیرو شاهد رفع مشکلات مردم استان باشیم.
نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی از وزیر نیرو خواست تا قول دهد تا ظرفیت دو آبشیرین‌کن ۲۵ هزار مترمکعبی بندرعباس سریعتر تکمیل و پساب فاضلاب شهر بندرعباس که معادل ۷۰۰ لیتر در ثانیه است به دریا ریخته می‌شود، تعیین تکلیف شود و از ظرفیت بخش خصوصی در این زمینه بهره بگیریم.
مرادی عنوان کرد: آب جزیره قشم نیز مشکلاتی دارد و ما خواهان تسریع در اجرای پروژه‌های مرتبط با توزیع آب در این جزیره هستیم تا سرمایه‌گذاری و تلاشی که در زمینه ساخت آبشیرین‌کن در این جزیره صورت گرفته است به نتیجه نهایی که آرامش و رفاه مردم است، برسد.
وی به ضرورت ساخت چند سد در استان اشاره و خاطرنشان کرد: مشکل آب در همه نقاط استان و از جمله در شمال استان وجود دارد و از سوی دیگر فرسودگی شبکه آب در روستاها نیز موجب هدررفت فراوانی می‌شود که باید اعتباری نیز به این بخش برای بهبود شبکه تخصیص پیدا کند.
عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان با اشاره به توان اشتغال برخی از پروژه‌های در حال ساخت در حوزه وزارت نیرو، اظهار کرد: ما انتظار داریم تا سهم اشتغال نیروهای استان در این پروژه‌ها دیده شود.
مرادی در زمینه حوزه مدیریت برق نیز گفت: شبکه توزیع برق در استان هرمزگان به گونه‌ای است که اگر شبکه زیرزمینی را توسعه دهیم در افق توسعه استان نیز مؤثر خواهد بود و استهلاک نیز پائین خواهد بود.
وی به قیمت انشعاب برق در استان و تفاوت آن با دیگر نقاط کشور نیز اظهار کرد: مردم ما اقتصاد ضعیفی دارند و قیمت انشعاب برق در استان ما بالاتر از دیگر نقاط کشور است و ما انتظار داریم که این وضع اصلاح شود.
نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی در پایان از وزیر نیرو خواست از نیروهای ماندگار در انتصابات در استان هرمزگان استفاده بیشتری شود و تا ماندگاری نیروها در این منطقه بالا رفته و از تخصص نیروهای تحصیل‌کرده استان استفاده بیشتری شود.
مرادی گفت: بندرعباس شهر تاریکی است و ما انتظار داریم که این شهر جلوه و نور بیشتری پیدا کند و توریستی بودن این شهر حکم می‌کند که
جلوه‌های تصویری این شهر را بهبود دهیم.

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *