آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

خبر تکان دهنده از پرسپولیس؛ مرد شماره یک سرخ ها رفتنی شد

شایعه ای که غروب جمعه وقتی پرسپولیس با غلبه بر سیاه جامگان قهرمان نیم فصل اول شد، به گوش رسید، حالا در آستانه محقق شدن است.

باز خبر,وقتی بازیکنان پرسپولیس سرگرم شادی بابت قهرمانی نیم فصل بودند، در رختکن این تیم شایعه عجیبی پیچید؛ علی اکبر طاهری سه شنبه وادار به استعفا می شود!

هیچ کس این شایعه را باور نکرد اما حالا در شرایطی که به سه شنبه نزدیک می شویم دوباره این خبر باور نکردنی به گوش می رسد که سرپرست باشگاه پرسپولیس سه شنبه استعفای خود را تقدیم وزارت ورزش می کند.

نمی دانیم به خاطر بحث بازنشستگی است یا مسائل جانبی اما هر چه هست این خبر در محافل فوتبالی پیچیده که طاهری فردا وادار به استعفا می شود!

البته طاهری اصلا تمایل به رفتن ندارد و دلش می خواهد حداقل تا پایان فصل بماند. این در حالی است که برخی بازیکنان پرسپولیس هم دیروز با مدیران باشگاه تماس گرفتند و پرسیدند این شایعه ای که شنیده ایم تا چه حد صحت دارد؟

پسندیدم(3)نپسندیدم(11)
کلمات کلیدی: ،

1 نظر برای “خبر تکان دهنده از پرسپولیس؛ مرد شماره یک سرخ ها رفتنی شد”

  1. p گفت:

    u[d

    عجیب نیست در طول تاریخ فوتبال بارها و بارها به پرسپولیس ضربه زده اند در در حساس ترین برهه مدیرعامل پرسپولیس رو برمیدارن درصورتی اگر واقعا مشکل اصلی بازنشستگیه میتونن اون رو به تعویق بندازن ولی مثل اینکه مافیای سیاسیون دوباره دست بکار شده اند.زمان رویانیان تیم با علی دایی خوب نتیجه گرفته بود فصل بعد دوباره تیم رو به همزدن دزمان حضور در آسیا مدیرعاملش رو که خودشون آورده بودن زندانی کردن یکی دیگه آوردن و همزمان مدیرعامل زندانی رو آزاد کردن تا کاملا آرامش تیم به هم بخوره.وووووو......اگه این رویه ادامه پیدا کنه از هوادارا میخوام فوتبال تیم ملی و همه عرصه ها رو تحریم بکنن .توی بدبختیها حضور مردم رو میخوان حالا تنها دلخوشی این مردم کم توانان رو هم نمیزارن که آرامش داشته باشه

    پسندیدم(1)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *