آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

امینی زاده : مطالعه احداث ۲۱ تقاطع غیره مسطح در بندرعباس/بهره برداری از خطوط اتوبوس تندرو شهری

شهردار بندرعباس با اشاره به اجرای پروژه‌های متعدد در شهر بندرعباس، افزود: باغ پرندگان، باغ گل‌ها، کوهستان پارک، پارک آکواریوم، چهار تقاطع غیر هم‌سطح، اتوبوس پرسرعت شهری و غیره بخشی از این پروژه‌ها است.

باز خبر, شهردار بندرعباس با اشاره به اجرای پروژه‌های متعدد در شهر بندرعباس، افزود: باغ پرندگان، باغ گل‌ها، کوهستان پارک، پارک آکواریوم، چهار تقاطع غیر هم‌سطح، اتوبوس پرسرعت شهری و غیره بخشی از این پروژه‌ها است.

عباس امینی زاده در جمع خبرنگاران بابیان اینکه تأمین آب موردنیاز فضای سبز به‌منظور نگهداشت و توسعه، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های این نهاد است، تصریح کرد: در این راستا سه آب‌شیرین‌کن توسط شهرداری خریداری و نصب‌شده و از سال آینده نیز سازوکار لازم به‌منظور تصفیه ثانویه ۲۰۰ لیتر بر ثانیه از محل پساب فاضلاب بندرعباس ایجاد خواهد شد که این امر حدود ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

امینی زاده بابیان اینکه برای رفع معضل بافت فرسوده نیازمند تخصیص اعتبارات ویژه هستیم، افزود: ما از وزارت کشور استمداد اختصاص اعتبارات و کمک به شهرداری برای رفع معضلات و مشکلات بافت‌های فرسوده را داریم.

شهردار بندرعباس تصریح کرد: این شهر دارای بیش از ۵۰۰ هزار نفر جمعیت است اما اعتبارات شهرداری برای این وسعت از شهر و با این جمعیت محدود است.

وی با اشاره به خدمات شهرداری در طول سه سال اخیر، خاطرنشان کرد: احداث ۲۱ تقاطع غیره مسطح در شهر بندرعباس موردمطالعه قرارگرفته که یک تقاطع در سال‌های قبل احداث‌شده و اکنون شش تقاطع غیره مسطح در حال ساخت است.

امینی زاده بابیان اینکه بندرعباس به‌سرعت درحال‌توسعه است، گفت: یکی از پروژه‌های در دست اجرا در این شهر ایجاد خطوط اتوبوس تندرو شهری است که تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد و تحولی بزرگ درزمینهٔ توسعه حمل‌ونقل عمومی در بندرعباس ایجاد می‌کند.

شهردار بندرعباس ساخت زمین‌های ورزشی در محلات، ساخت پارک‌های محله‌ای، فرهنگ‌سراهای مختلف و تلاش برای ترمیم بافت فرسوده در شهر بندرعباس را از اولویت‌های شهرداری بندرعباس در سال‌های اخیر عنوان کرد.

وی همچنین به نمایندگی از سایر شهرداران هرمزگان، از وزیر کشور خواست تا تکلیف موضوع حریم ۶۰ متر دریا را روشن کرده و از این طریق بسیاری از مشکلات شهرهای ساحلی را رفع کند.

امینی زاده در پایان گفت: تخفیفاتی که شهرداری بندرعباس در بخش بافت فرسوده پرداخت می‌کند، باید بر اساس قانون، از سوی دولت پرداخت شود و ما نیز خواستار پرداخت این بخش از مطالبات شهرداری بندرعباس هستیم.

پسندیدم(3)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *