آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

برخورد ۶ دستگاه خودرو منجر به فوت چهار نفر شد

وقوع تصادف میان ۶ دستگاه خودرو منجر به فوت چهار نفر از اعضای یک خانواده شد.

باز خبر,وقوع تصادف میان ۶ دستگاه خودرو منجر به فوت چهار نفر از اعضای یک خانواده شد.

سرپرست پلیس‌راه هرمزگان در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: یک دستگاه تریلر ولوو ساعت ۱۱ صبح شنبه(۴ دی ماه) از مسیر کهورستان به سمت بندرعباس (محور گچین) در حال تردد بوده که به علت بروز نقص فنی در محور عقب، چرخ‌های آن جدا و به ۲ دستگاه پژو برخورد می‌کند.

سرهنگ علی اسفندانی بابیان اینکه در اثر این برخورد هر دو خودرو پژو دچار آسیب سطحی می‌شوند اما متأسفانه چرخ‌های رهاشده از تریلر ولوو به یک دستگاه تریلر دیگر برخورد و موجب انحراف آن به مسیر مخالف می‌شود، تصریح کرد: تریلر منحرف‌شده با یک دستگاه سواری پراید که حامل پنج نفر از اعضای یک خانواده بوده، رخ‌به‌رخ می‌شود که در اثر این اتفاق یک دستگاه تریلر فائو نیز به پراید برخورد و به‌عبارت‌دیگر سواری پراید میان دو دستگاه تریلر گیر می‌کند.

وی اظهار کرد: در اثر این تصادف پدر خانواده، دو دختر و یک فرزند پسر در دم فوت می‌کنند و مادر خانواده نیز مجروح و به بیمارستان منتقل می‌شود.

سرپرست پلیس‌راه هرمزگان اضافه کرد: رانندگان هر دو تریلر نیز به دلیل آسیب‌دیدگی به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ اسفندانی خاطرنشان کرد: علت وقوع این حادثه بی‌احتیاطی راننده تریلر ولوو و نقص فنی ایجادشده است که موجب این تصادف خونین شد.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *