آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

ترامپ کار را برای حسن روحانی دشوار می کند

در صورتی که ترامپ در اوایل سال ۲۰۱۷، فشارها را به ایران افزایش دهد، تندروها در ایران اعتبار حسن روحانی را برای انتخابات دوباره برای تصدی ریاست جمهوری آمریکا زیر سوال خواهند برد.

بازخبر /وب سایت شبکه الجزیره انگلیسی در گزارشی به روی کار آمدن ترامپ و مواضع آن در قبال ترامپ اشاره کرده و نوشت: در صورتی که ترامپ در اوایل سال ۲۰۱۷، فشارها را به ایران افزایش دهد، تندروها در ایران اعتبار حسن روحانی را برای انتخابات دوباره برای تصدی ریاست جمهوری آمریکا زیر سوال خواهند برد.

الجزیره نوشت: اکنون بسیاری در ایران منتظر هستند تا ترامپ به کاخ سفید وارد شود و مواضع خود را در قبال ایران و برجام اتخاذ کند، در سال ۲۰۱۷ نیز ایران انتخابات ریاست جمهوری مهمی را برگزاری خواهد کرد و اکنون مواضع ترامپ می تواند نقش بسیار زیادی در این انتخابات ایفا کند. ترامپ در مبارزات انتخاباتی خود اعلام کرده بود که توافق برجام را در روز اول پاره کند و ایران را با تحریم های سختری مواجه سازد.

الجزیره انگلیسی افزود: تندرو ها در ایران مخالفت های جدی را با روند توافق هسته ای انجام داده، و رهبر عالی ایران نیز آیت الله خامنه ای تاکنون چندین مرتبه اقدامات آمریکا را نقض توافق هسته ای برشمرده است. بسیاری از تحلیل گران نیز بر این باورند که آمریکا برای مبارزه با داعش به ایران نیازمند است و به نفع آمریکاست تا اقدامات شتاب زده ای انجام ندهد.

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

1 نظر برای “ترامپ کار را برای حسن روحانی دشوار می کند”

  1. کوروش گفت:

    داعش بدست عربستان و قطر و ترکیه بوجود امده و با دستور امریکا مبنی بر عدم کمک رسانی مالی و تجهیزات و بلوکه کردن پول حتی یک روز هم دوام نمیاره

    پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *