آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

افتتاح کارگو ترمینال فرودگاه بین‌المللی بندرعباس

مدیرکل فرودگاه‌های استان هرمزگان از افتتاح کارگو ترمینال(ترمینال بار) فرودگاه بین‌المللی بندرعباس خبر داد.

باز خبر,به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرودگاه‌های هرمزگان، محمود امانی بنی با اشاره به افتتاح کارگو ترمینال فرودگاه بین‌المللی بندرعباس اظهار داشت: در چند ماه گذشته و با پیگیری‌های انجام شده روند کلی بهسازی، تکمیل و تجهیز کارگو ترمینال به انجام رسید و به یاری خدا با افتتاح این ترمینال (کارگو) روند صادرات و واردات به صورت رسمی افتتاح شد.

وی با اشاره به صرفه‌جویی ویژه در افتتاح این ترمینال افزود: با توجه به بالابودن هزینه‌های فعالیت‌های فرودگاهی و همچنین اهمیت بهره‌برداری از ترمینال کارگو و همچنین با توجه به محدود بودن اعتبارات افتتاح این ترمینال با صرفه‌جویی ویژه و با استفاده از نیروهای بومی تحقق پیدا کرد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان هرمزگان اضافه کرد: با توجه به اهمیت سرعت در نقل و انتقال برخی از کالا ها و حجم تبادلات بازرگانی در حوزه صادرات و واردات در بندرعباس وجود کارگو ترمینال از اهمیت فوق‌العاده ویژه‌ای برخوردار بوده و با افتتاح آن روند فعالیت‌های بازرگانی سرعت بیشتری خواهد گرفت.

امانی بنی با اشاره به گستردگی فعالیت‌های کارگو ترمینال اضافه کرد: از امروز  نقل و انتقال تمامی محموله‌های باری غیر همراه مسافر تنها از این ترمینال انجام خواهد شد و  ان‌شاالله با افتتاح این ترمینال شاهد بهبود روند رو به افزایش تبادلات بازرگانی خواهیم بود.

صبح امروز مطابق با برنامه اعلام شده  قبلی کارگو ترمینال فرودگاه بین‌المللی بندرعباس با حضور مدیرکل فرودگاه‌های استان هرمزگان و سایر مسؤولان محلی افتتاح شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *