آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
استاندار هرمزگان:

برای سربلندی و دفاع از حقوق مردم هرمزگان آبروی خود را گذاشته ام

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه در دفاع از حقوق و خدمت به مردم هرمزگان و برای سربلندی استان از همه چیز خود گذشته ام، گفت: من برای سربلندی هرمزگان آبروی خود را گذاشته ام.

بازخبر / جاسم جادری چهارشنبه شب در نشست با احزاب، تشکل ها و فعالین سیاسی استان هرمزگان با بیان اینکه با حضور نخبگان و صاحب نظران می توانیم نقاط ضعف و قوت را شناسایی کنیم، عنوان کرد: برای افزایش کارآمدی و گرفتن نتیجه بهتر می توانیم از نقطه نظرات نخبگان و احزاب استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه بنده جزء استاندارانی هستم که معتقدم بیشترین سفر را به مناطق مختلف استان هرمزگان داشته ام، افزود: بنده در جریان همه مسائل ریز و درشت استان قرار دارم و هیچ وقت خودم را جدای از مردم ندانسته ام و افتخار می کنم روحیه جنوبی دارم و سیره و منش جنوبی ها را می شناسم.

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه هرکدام از ما باید به وظیفه و مسئولیت خود عمل کنیم، اظهار داشت: همه ما دغدغه مسائل نظام را داریم اما برخی مواقع از دایره انصاف خارج می شویم.

جادری با بیان اینکه دولت تدبیر و امید دولتی فراجناحی است، تصریح کرد: ما اعتقاد داریم به همه افکار و اندیشه ها نیاز داریم و بنده نیز هیچ وقت به دنبال حذف جریانات سیاسی نبوده ام و ملاک من خدمت به مردم است و اگر کار کرده ام آن را وظیفه خود دانسته ام.

وی با تقدیر ویژه از جنب و جوش تمامی نمایندگان استان هرمزگان در انجام وظایف قانونی، اضافه کرد: بنده پیگیری نمایندگان در امور مختلف را ارج می نهم و هیچ وقت از پیگیری نمایندگان ایراد نگرفته ام.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان خاطرنشان کرد: طی سه سال اخیر در شرایط خوبی به لحاظ اقتصادی قرار نداشته ایم و همچنین اکثر بودجه های کشور ملی است و در اختیار استانداران نیست و از بودجه کل کشور تنها ۱۵ درصد استانی است که از این رقم نیز شش درصد تکلیفی است که اجازه دخالت در آن را نداریم و یکی از گلایه های ما نیز کم بودن اختیارات استانداران است.

جادری ضمن ابراز خرسندی از خدمت به مردم هرمزگان طی سه سال اخیر، گفت: در این مدت کسی را با خود نیاوردم و تلاش کردم از نیروهای استان هرمزگان در مدیریت استان استفاده شود.

وی بیان داشت: این استان کارکردی ملی دارد و توجه به هرمزگان نیز ملی است و ما همه تلاش می کنیم که کسی در این استان بیکار نباشد اما باید نیروهای استان تقویت شوند.

استاندار هرمزگان ادامه داد: کار و اقدامات زیادی در استان هرمزگان صورت گرفته و معاون اول رئیس جمهور نیز هرمزگان را قلب تپنده توسعه کشور دانسته است.

جادری گفت: هرمزگان در این دولت به عنوان قطب تولید فولاد با ۱۰ میلیون تن معرفی شد و هم اکنون بالای سه میلیون تن آن اجرایی شده است و در صنایع کشتی سازی این استان سکوهایی ساخته می شود که نفت و گاز عسلویه را استخراج می کند و در نیروگاه های استان نیز سرمایه گذاری شده و چهار هزار مگاوات نیروگاه برق در استان در حال احداث است.

وی افزود: ۴۵ پست اسکله در بندر شهید رجایی احداث شده و فاز دو و سه آن در حال اجراست و بیش از هفت میلیارد و ۳۱۰ میلیون دلار طی هفت ماه نخست امسال در استان صادرات غیرنفتی داشته ایم که نسبت به سال قبل ۷۹ درصد افزایش یافته است.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان اضافه کرد: از سال های قبل نیروگاه بندرعباس آلودگی ایجاد می کرد اما با گاز سوز کردن آن روزانه چهار میلیارد تومان صرفه جویی می شود و آلودگی هوا نیز کاهش یافته است و همچنین برای اولین بار به سایت های میگو در استان برق رسانی شده و زمینه ایجاد اشتغال برای دو هزار و ۵۰۰ نفر در بخش میگو فراهم شده است.

جادری عنوان کرد: از تولید ۱۹ هزار تن گندم در سال ۹۲ در استان به ۶۳ هزار تن در سال جاری رسیده ایم و در راهسازی نیز کارهای بی نظیری انجام شد و بیش از ۳۰۰ کیلومتر راه آسفالته در هرمزگان احداث شده است.

وی بیان داشت: استان هرمزگان در مقابل استان های بزرگی همچون اصفهان، خوزستان و آذربایجان شرقی توانسته در سال جاری رتبه اول در اقتصاد مقاومتی را کسب کند و تنها ۱۲۵ جلسه اقتصاد مقاومتی به ریاست بنده تشکیل شده است.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: استان هرمزگان در قبولی کنکور در سال ۹۲ در رتبه ۲۹ کشور بود و امروز با افتخار در رتبه ۱۹ قرار گرفته ایم و همچنین توانستیم در جذب تسهیلات صندوق توسعه ملی طی دو سال متوالی رتبه نخست را کسب کنیم و در کارگروه رفع موانع تولید نیز جز سه استان نخست کشور هستیم و به ۴۴۰ واحد تسهیلات پرداخت کرده ایم.

جادری اظهار داشت: همچنین با زمینه سازی و ارتقا شاخص ها، تشکیلات سازمانی استانداری هرمزگان در وزارت کشور به درجه یک ارتقاء یافت و در حذف کاغذ و استفاده از سیستم مکاتبات اداری رتبه برتر را گرفتیم و در پدافند غیرعامل نیز رتبه برتر کشور را کسب کردیم و در جذب تسهیلات مشاغل خانگی نیز هرمزگان رتبه اول را به دست آورد و در حل اختلاف میان دستگاه ها در کشور برتر شدیم.

وی گفت: با این وجود قابل نقد هستیم و انتظار داریم مورد انتقاد واقع شویم و احزاب و سیاسیون و نخبگان به ما انتقادات را بگویند تا کارها را اصلاح کنیم و از انتقاد استقبال می کنیم و از کسانی که انتقاد می کنند ممنونیم و ایرادی نمی گیریم که چرا به ما انتقاد می شود اما احتیاج به تشویق هم داریم چون اگر کسی که در میدان بازی است به جای تشویق، تخریب شود روحیه خود را می بازد.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان با تاکید بر اینکه در دفاع از حقوق و خدمت به مردم هرمزگان و برای اینکه این استان را سربلندتر کنیم از همه چیز خود گذشته ام، تصریح کرد: من برای سربلندی هرمزگان آبروی خود را گذاشته ام و به خاطر پول و امتیاز به این استان نیامده ام و توفیق به مردم این استان را توفیق الهی می دانم.

جادری یادآور شد: در کنار انتقاد احتیاج به کمک هم داریم و نباید فرصت سوزی کنیم و با حواشی فرصت خدمت را از همدیگر بگیریم چون مردم از ما انتظار خدمت دارند و باید به مردم خدمت کنیم.

وی بیان داشت: بنده برهمه مسائل استان اشرافیت کامل دارم و اطمینان می دهم که وقت خود را برای کار گذاشته ام.

استاندار هرمزگان همچنین با اشاره به در پیش بودن انتخابات در سال آینده، عنوان کرد: انتخابات برای نظام مایه آبرومندی است و همه باید در آن مشارکت داشته باشند چون این نظام متعلق به همه تفکرات و احزاب و اقوام مختلف است.

پسندیدم(1)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *