آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی

تاکسی کتاب در بندرعباس به مدارس رفت

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی سازمان تاکسیرانی بندرعباس در راستای اشاعه فرهنگ کتابخوانی و استفاده صحیح از حمل و نقل عمومی ( تاکسی) اقدام به اهدا کتاب به کودکان نمود .

 باز خبر,به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی سازمان تاکسیرانی بندرعباس در راستای اشاعه فرهنگ کتابخوانی و استفاده صحیح از حمل و نقل عمومی ( تاکسی) اقدام به اهدا کتاب به کودکان نمود .

این مراسم با حضور مدیرعامل سازمان تاکسیرانی ، عید زاده مشاور عالی و عسکری مشاور اجتماعی شهردار بندرعباس و جمعی از مدیران به منظور گرامی داشت هفته کتاب و کتابخوانی مراسمی در مدرسه دخترانه شاهد بندرعباس برگزار گردید .
در حاشیه این مراسم حسین اخلاقی مدیرعامل سازمان  ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی گفت : استفاده از حمل و نقل عمومی(تاکسی) یکی از مهمترین شاخص هایی است که نیاز به آموزش پایه یعنی کودکان دارد و این هفته بهترین فرصت در ایجاد انگیزه و آموزش میباشد .
وی افزود: امیدوارم با دخیل کردن کودکان در این امر بعنوان همیار تاکسی جایگاه استفاده از حمل و نقل عمومی در خانواده ها نهادینه شود.

اخلاقی درخصوص اهمیت و نقش مطالعه در زندگی نیز افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) کتاب باید وارد زندگی مردم شود و مردم بویژه جوانان و نوجوانان باید مطالعه را جدی بگیرند و به آن اهتمام ورزند .

در پایان این مراسم ضمن اهدا کتاب ، فرهنگ استفاده از تاکسی وکتابخوانی به کودکان آموزش داده شد .

۲۰۱۶-۱۱-۱۳-photo-00000002 ۲۰۱۶-۱۱-۱۳-photo-00000003 ۲۰۱۶-۱۱-۱۳-photo-00000005 ۲۰۱۶-۱۱-۱۳-photo-00000007 ۲۰۱۶-۱۱-۱۳-photo-00000010

۲۰۱۶-۱۱-۱۳-photo-00000012

۲۰۱۶-۱۱-۱۳-photo-00000013

۲۰۱۶-۱۱-۱۳-photo-00000014

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *