آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
مدیرکل فرودگاه‌های هرمزگان خبر داد

آغاز فعالیت ترمینال کارگو فرودگاه بندرعباس از ابتدای آذرماه

مدیرکل فرودگاه‌های استان هرمزگان از افتتاح رسمی ترمینال کارگو(ترمینال بار) فرودگاه بین‌المللی بندرعباس در اول آذرماه خبر داد.

بازخبر / محمود امانی بنی امروز در بندرعباس اظهار داشت: در چند ماه گذشته و با پیگیری‌های انجام شده روند کلی بهسازی، تکمیل و تجهیز کارگو ترمینال به انجام رسید و به یاری خدا در تاریخ اول آذر ماه این ترمینال(کارگو) در جهت کمک به تسهیل در امر صادرات و واردات به صورت رسمی افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: با توجه به اهمیت سرعت در نقل و انتقال برخی از کالاها و حجم تبادلات بازرگانی در حوزه صادرات و واردات در بندرعباس وجود ترمینال کارگو از اهمیت فوق‌العاده ویژه‌ای برخوردار بوده و با افتتاح آن روند فعالیت‌های بازرگانی سرعت بیشتری خواهد گرفت.

مدیرکل فرودگاه‌های استان هرمزگان با اشاره به گستردگی فعالیت‌های کارگو ترمینال اضافه کرد: از این پس نقل و انتقال تمامی محموله‌های باری غیر همراه مسافر تنها از این ترمینال انجام خواهد شد و  ان‌شا‌الله با افتتاح این ترمینال شاهد بهبود روند رو به افزایش تبادلات بازرگانی خواهیم بود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *