آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

چرا پوتین با عصبانیت گفت: «عقلتان را از دست داده‌اید»؟

سخنگوی کرملین تأکید کرد که پوتین به ضرورت پایبندی به قوانین بین المللی برای پیشگیری از حوادث خطرناک، اصرار دارد.

باز خبر, خبرگزاری بلومبرگ نوشت ولادیمیر پوتین پرواز جنگنده های روسیه در نزدیکی یک کشتی آمریکایی را در دریای سیاه «رخدادی آکنده از خطر» توصیف کرده است. پس از آن، هنگامی که برخی حاضران در کنفرانس پوتین گفتند: «آمریکا مستحق این رفتار است»، او خطاب به آنان گفت: «آیا عقلتان را از دست داده اید»؟

خبرگزاری اسپوتنیک نوشت دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین، نقل قول بلومبرگ از پوتین را تأیید نکرد اما بدون آنکه آن را تکذیب کند، گفت: «تنها به این جمله بسنده می کنم که رئیس جمهور پوتین طرفدار ایجاد فضای تنش آلود نیست و بر ضرورت پایبندی به قوانین بین المللی برای جلوگیری از بروز حوادث خطرناک در آسمان یا دریا تأکید می کند».

چرا پوتین از سرگیری حملات روسیه به حلب را نپذیرفت؟

ولادیمر پوتین درخواست فرماندهان این کشور را برای از سر گیری حملات به بخش شرقی شهر حلب رد کرد.

خبرگزاری آسوشیتد پرس اعلام کرد پوتین با رد کردن این درخواست، می خواهد به آمریکا فرصت بیشتری بدهد تا گروه های تروریستی را از «مخالفان میانه رو» جدا کند.
در پی حملۀ سنگین مخالفان سوری به بخش غربی حلب، ارتش روسیه از پوتین خواسته بود تا فرمان از سرگیری حملات به بخش شرقی حلب را صادر کند.
ژنرال سرگی رودسکوی اعلام کرده بود که شبه نظامیان مخالف دولت سوریه، روز جمعه، تلاش کردند تا با استفاده از حملات موشکی، توپخانه ای و نیروهای زرهی، محاصرۀ شرق حلب را بشکنند.
رودسکوی با بیان اینکه تمام حملات دفع شده است، از تلفات زیاد در میان غیر نظامیان خبر داد. او افزود که این حملات با سوء استفاده از توقف ۱۰ روزۀ حملات روسیه به حلب انجام شده است.

پسندیدم(5)نپسندیدم(1)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *