آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

مجموعه ای از خودروهای کلاسیک + تصاویر

مجموعه ای از اتومبیل های کلاسیک

بازخبر / طرفداران خودروهای کلاسیک می دانند که برخی از مدل ها “خاص” هستند. همه ما در طول روز از خودروهایمان برای رفتن به سر کار، رساندن بچه ها به مدرسه و حمل و نقل لوازم مختلف استفاده می کنیم.
از طرفی برخی خودروها امکاناتی بیشتر از حمل و نقل برای ما دارند. ماشین هایی که نماینده نهایت زیبایی این صنعت هستند و بیشتر افراد آن ها را معجزات مهندسی می دانند، خودروهایی که تجمل و سرعتشان را باید ستود.
از زمانی که انسان رانندگی با اتومبیل را تجربه کرد، این دست خودروها هم وجود داشتند. در تمامی سال ها همیشه شرکت هایی وجود داشته اند که برای پیشرف صنعت خودروسازی این سوال ها را از خود می پرسیدند، چقدر می توانیم این خودروها را سریعتر کنیم؟ تا چه اندازه بهتر می شوند؟ هر دوره تاریخی بهترین های خود را داشته است.
بسیاری از این مدل های خاص در تعداد محدودی ساخته شدند و از این تعداد، بسیاری در گذر تاریخ گم شدند. تنها تعداد انگشت شماری از این مدل ها هنوز وجود دارند، مدل هایی که در زمان خود رکورد شکن و خوش فرمان بودند. شما هم می توانید مالک این مدل ها باشید، که البته به قدرت خریدتان بستگی دارد
گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، برای شما مخاطبان گرامی مجموعه ای از اتومبیل های کلاسیک را فراهم آورده که در زیر مجموعه ای از این خودروها را مشاهده می کنید:
۷۹fcbc263ead1edacc2c2d77278afff6
۱۹۳۴_duesenberg
۱۹۵۷-ferrari-250-gt-classic-cars
۱۰۳۳۵۲۷۹۹-ferrari_s-530x298
classic-cars-wallpapers-268-justlern
download
e20238b7d3dc4b7f9809db80225df9fb
european-classic-cars
images
پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *