آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

پیروزی میلان مقابل بانوی پیر ایتالیا

روسنری با پیروزی مقابل یوونتوس در جدول رقابت های سری آ ایتالیا به رتبه دوم صعود کرد.

 باز خبر, آث میلان شب گذشته موفق شد تا در ادامه روند خوبش در سن سیرو با نتیجه ۱-۰ با تک گل مانوئل لوکاتلی یوونتوس را شکست دهد و خود را در جایگاه دوم سری آ ایتالیا برساند.
روسنری ها که مدتها بود طعم بالای جدول را نچشیده بودند و دوران پر افت و خیزی را تجربه می کردند ظاهرا چند هفته ای است که در مسیر صعودی قرار گرفته اند و اگر همه اتفاقات به همین روند پیش برود باید میلان را سال آینده در لیگ قهرمانان اروپا دید.
شاگردان وینچنزو مونتلا در پی نتایج خوب هفته های اخیرشان درحالی موفق شدند مدافع عنوان قهرمانی ایتالیا را شکست دهند که بانوی پیر در بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان اروپا موفق شده بود مارسی فرانسه را شکست دهد.
آث میلان که یکی از پر افتخار ترین تیم های تاریخ فوتبال دنیاست در سالهای اخیر فراز و نشیب های بسیاری دیده، از تغییر مربیان روی نیمکت و بازیکنان گرفته تا مالک باشگاه و هیچکدام از این تغییرات باعث نشد این تیم بتواند دوباره یاد میلان سابق را زنده کند.
اما امسال و از زمانی که مونتلا روی نیمکت روسنری نشسته است، میلان به گونه ای بازی کرده که هواداران این تیم باز هم هوای جشن های قهرمانی متعدد به سرشان بزند، شاگردان موتلا که شب گذشته موفق شدند صدر نشین سری آ را شکست دهند حالا خود را در بین مدعیان قهرمانی جام می بینند و ممکن است این بازیکنان هم بتوانند خاطرات ستارگانی چون پائولو مالدینی را تکرار کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *