آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

قصمی : تقویت نیروی انسانی دفتر فنی آبفا می تواند هزینه ها و خطاها را در اجرای طرح ها و پروژه ها کاهش دهد

در مراسمی با حضور مهندس “قصمی” مدیرعامل آبفای هرمزگان، ضمن تجلیل از روشندلان این شرکت، چهار نفر از مدیران جدید حوزه معاونت مهندسی و توسعه این شرکت معرفی شدند.

باز خبر به نقل از روابط عمومی آبفای هرمزگان، مهندس قصمی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های ارزنده مدیران سابق در حوزه دفتر فنی معاونت مهندسی و توسعه، گفت: تغییرات مدیریتی روندی طبیعی و مسیر شغلی تعریف شده ای در هر سازمان است و به معنای حذف افراد نیست.

وی با بیان اینکه؛ پیشرفت و تحقق اهداف هر سازمان مستلزم استفاده از نیروهای تازه نفس و توانمند است، در خصوص تغییرات مدیریتی این حوزه ،تصریح کرد: با توجه به اهمیت این واحد به عنوان مغز متفکر سازمان، تقویت نیروی انسانی دفتر فنی می تواند هزینه ها  و خطاها را در اجرای طرح ها و پروژه ها کاهش دهد.

قصمی با تاکید بر اینکه؛ تمامی تصمیمات شرکت بایستی در دفتر فنی و مهندسی شرکت بررسی و تایید شود، اظهار امیدواری کرد: تغییرات جدید مدیریتی نتایج مطلوبی را در این حوزه به دنبال داشته باشد.

گفتنی است ؛ با تغییرات جدید مدیریتی در حوزه معاونت مهندسی و توسعه؛ رضا هنرخواه به عنوان سرپرست دفتر فنی و خدمات مهندسی ، داریوش صیادی به عنوان مدیر دفتر برنامه ریزی، کنترل و ارزیابی طرح ها، عبدالمجید عباس زاده به عنوان سرپرست امور اجرایی طرح های تامین و توزیع آب شهری، و محمد قاسمی به عنوان رئیس اداره تصفیه خانه فاضلاب و ایستگاههای پمپاژ انتخاب شدند.

شایان ذکر است؛ در ادامه این نشست، مدیرعامل آبفای استان با اهداء لوح سپاس و هدایایی، از زحمات و تلاش های سه همکار روشندل آقایان؛ محمود وفاخواه، رضا انصاری و ابراهیم کریمی به مناسبت روز جهانی نابینایان قدردانی کرد.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *