آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
شهردار بندرعباس:

شهرداری در موضوع تخریب تالار مرکزی بندرعباس دخالتی ندارد

شهردار بندرعباس گفت: شهرداری در دستور تخریب تالار مرکزی شهر بندرعباس دخالتی ندارد.

بازخبر / عباس امینی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس با اشاره به مطرح شدن برخی شایعات مبنی بر نقش شهرداری بندرعباس در ماجرای دستور تخریب تالار مرکزی شهر بندرعباس، اظهار کرد: این موضوع از اساس صحیح نیست.

وی با اشاره طرح موضوع تالار مرکزی شهر بندرعباس در کمیسیون ماده ۱۰۰ که دادستان، یک عضو شورای اسلامی شهر و … عضو آن هستند مطرح شده و نهایتا این کمیسیون نیز به دلایل مشخص، رای به تخریب آن داده است و اساسا شهرداری بندرعباس در رای این کمیسیون حق هیچ‌گونه دخالتی را ندارد و حتی شهردار نیز عضو ای کمیسیون نیست.

شهردار بندرعباس با بیان  اینکه اخذ پروانه ساختمانی و مجوزهای لازم، برای اجرای هر پروژه ضروری است با اشاره به این نکته که ساخت و ساز در حریم ساحل و دریا یک موضوع بسیار مهم است که دستگاه‌های مرتبط با این موضوع در استان برای آن اتفاق نظر دارند، تصریح کرد: شهرداری بندرعباس همواره حامی و رونق بخش فرهنگ و هنر استان بوده است.

وی تاکید کرد: مشارکت در ساخت فرهنگ‌سراهای محله‌ای، ساخت چند پلاتو، فرهنگ‌سرای شهدای رسانه و غیره تنها بخشی از اقدامات شهرداری بندرعباس در این حوزه است.

امینی‌زاده همچنین عنوان کرد: شهرداری بندرعباس این آمادگی را دارد که در صورت تغییر رای کمیسیون ماده ۱۰۰ و صلاح دید جلوگیری از تخریب این بنا، در ساخت و تکمیل آن مشارکت کند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *