آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

خودکشی دختر ۲۶ ساله در آب‌های خلیج‌فارس

دختر ۲۶ ساله متولد بندرعباس، ظهر دیروز درحالی‌که به‌وسیله شناور از قشم به بندرعباس در حال حرکت بود، اقدام به خودکشی کرد.

 بازخبر,دختر ۲۶ ساله متولد بندرعباس، ظهر دیروزدرحالی‌که به‌وسیله شناور از قشم به بندرعباس در حال حرکت بود، اقدام به خودکشی کرد.

مدیر بنادر و دریانوردی قشم  با اعلام این خبر گفت: شناور یاسین، ساعت ۱۳ و ۱۰ دقیقه روز گذشته(۱۹ مهرماه)، اسکله ذاکری قشم را به مقصد بندرعباس ترک کرد و پس از گذشت ۴۵ دقیقه، این مسافر با اعلام اینکه حال خوشی ندارد و می‌خواهد هوای آزاد تنفس کند، از روی صندلی خود برخاسته و روی عرشه می‌رود.

سید باقر موسوی ادامه داد: طاهره- الف، در ساعت ۱۳ و ۵۵ دقیقه اقدام به خودکشی کرده و خود را از شناور به دریا می‌اندازد که با هوشیاری ملوان، توقف شناور و شیرجه یاسین سلامی نژاد به داخل آب، این دختر از مرگ حتمی نجات می‌یابد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه این اقدام دختر جوان، جرم محسوب می‌شود، وی پس از اتمام عملیات امداد و نجات، تحویل گارد اسکله شهید حقانی بندرعباس می‌شود.

مدیر بنادر و دریانوردی قشم خاطرنشان کرد: این دختر در صحبت‌های اولیه خود، مدعی شده که به دلیل سرگیجه در آب افتاده اما با توجه شواهد موجود، اقدام به خودکشی محرزتر بوده است که این موضوع برای رسیدگی و اعمال قانون گزارش‌شده است.

وی از هم‌وطنان خواست در زمان سفرهای دریایی با شناور، تا پایان رسیدن به مقصد سر جای خود بنشینند و علاوه بر همکاری باخدمه و فرمانده شناور، از هرگونه اقدام مخاطره‌آمیز پرهیز کنند.

موسوی همچنین آموزش متناوب، برگزاری دوره‌های مختلف، آموزش نحوه اطلاع‌رسانی به مسافران، امداد و نجات و کمک به مصدومان را ازجمله آموزش‌های ادواری این اداره در راستای مدیریت بحران و خدمت بهتر به مسافران دانست.

به گزارش ایسنا، بندرعباس بافاصله ۴۴ مایل دریایی از قشم، یکی از مهم‌ترین مقاصد سفری جزیره قشم است.

پسندیدم(7)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *