قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

ماندگاری هوای سرد هرمزگان تا پایان هفته جاری

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: وجود سامانه پرفشار در هرمزگان تا روزهای پایانی هفته، موجب ماندگاری هوای نسبتا سرد به ویژه در مناطق شمالی و شرقی استان می‌شود.

بازخبر/مرضیه سی سی پور در گفت و گو با ایسنا، افزود: امروز در تنگه‌ی هرمز و شرق جاسک، بعلت افزایش باد شمال شرقی، دریا در ساعات صبح تا ظهر متلاطم پیش بینی می‌شود.

وی بیان کرد: تا روزهای پایانی هفته نیز در برخی نقاط غربی استان و جزایر جنوبی خلیج فارس، افزایش ابر و احتمال بارش خفیف باران دور از انتظار نیست.

سی سی پور اظهار کرد: با توجه به ماندگاری هوای سرد روی استان، کشاورزان اقدام لازم را برای محافظت از محصولات کشاورزی و صیفی بعمل آورند.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان عنوان کرد: در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه وزش باد نسبتا شدید شمال شرقی در مناطق شرقی و مرکزی استان موجب گردوخاک و در مناطق دریایی تنگه‌ی هرمز سبب مواج شدن دریا می‌شود و احتمال اختلال در رفت و آمدهای دریایی در این مدت دور از انتظار نیست.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *