اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

ماندگاری هوای سرد هرمزگان تا پایان هفته جاری

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: وجود سامانه پرفشار در هرمزگان تا روزهای پایانی هفته، موجب ماندگاری هوای نسبتا سرد به ویژه در مناطق شمالی و شرقی استان می‌شود.

بازخبر/مرضیه سی سی پور در گفت و گو با ایسنا، افزود: امروز در تنگه‌ی هرمز و شرق جاسک، بعلت افزایش باد شمال شرقی، دریا در ساعات صبح تا ظهر متلاطم پیش بینی می‌شود.

وی بیان کرد: تا روزهای پایانی هفته نیز در برخی نقاط غربی استان و جزایر جنوبی خلیج فارس، افزایش ابر و احتمال بارش خفیف باران دور از انتظار نیست.

سی سی پور اظهار کرد: با توجه به ماندگاری هوای سرد روی استان، کشاورزان اقدام لازم را برای محافظت از محصولات کشاورزی و صیفی بعمل آورند.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان عنوان کرد: در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه وزش باد نسبتا شدید شمال شرقی در مناطق شرقی و مرکزی استان موجب گردوخاک و در مناطق دریایی تنگه‌ی هرمز سبب مواج شدن دریا می‌شود و احتمال اختلال در رفت و آمدهای دریایی در این مدت دور از انتظار نیست.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *