دانلود انیمیشن غول آهنی دوبله فارسی مفاهیم اساسی حقوق ثبت از زبان وکیل ثبت آیا عمل زیبایی بینی گوشتی سخت است؟ دیجی ماشین، بهترین وبسایت نقد و بررسی خودرو در ایران
رئیس مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس:

مراجعه زود هنگام افراد مشکوک به مراکز تشخیص کرونا ضروری است

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس گفت: اگر افراد در صورت‌ داشتن‌ علائم در کمترین زمان ممکن به مراکز تشخیصی ‌بیماری کووید مراجعه کنندهم در قطع زنجیره انتقال و هم در روند درمان و بهبودی بسیار مهم خواهد بود.

بازخبر/ دکتر یحیی میرزاده  با اشاره به آماررو به افزایش بیماری کرونا دربندرعباس در هفته های اخیر، گفت: همچنان زدن ماسک، شستشوی دست‌ها و رعایت فاصله گذاری اجتماعی را توصیه می کنیم تا بتوانیم روزهای کم خطری از نظر بروز بیماری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه توجه و رعایت بهداشت فردی می‌تواند یکی از مهمترین راهکارهای مهم و پیشگیرانه از بروز بیماری کووید ۱۹ باشد، تصریح کرد: درخواست مرکز بهداشت بندرعباس از مردم فهیم شهرستان بندرعباس رعایت نکات بهداشتی و جلوگیری از برگزاری هرگونه مراسم جشن، شادی، دورهمی و… در این زمان است تا بتوانیم این پیک را به خوبی پشت سربگذاریم.

وی زدن ماسک و فاصله گذاری اجتماعی در اماکن شلوغ همچون بازارها، سازمان ها، دفاتر ارایه خدمت، حمل و نقل عمومی و… ضروری دانست و عنوان کرد: شهروندان از ترددهای غیرضروری به بازارها، فضاهای عمومی و حتی روستاها خودداری کنند زیرا همین ترددهای غیر ضروروی می تواند موجب انتقال ویروس از نقاط آلوده به نقاط سالم شهر یا روستا باشد.

میرزاده بیان کرد: اصنافی که مجوز فعالیت دارند باید نکات بهداشتی و پروتکل ها را رعایت کنند و درصورت عدم رعایت پروتکل ها بدون در نظرگرفتن تعارف با آنها برخورد شدیدی می شود و اصناف باید به کسانی که در هنگام خرید و دریافت خدمات از ماسک استفاده نمی کنند آموزش و تذکر لازم را ارائه کنند.

رئیس مرکزبهداشت شهرستان بندرعباس خاطرنشان کرد: نظارت بر اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع موادخوراکی شهرستان بیشتر شده است و با اصنافی که موارد بهداشتی و پروتکل ها را رعایت نمی کنند طبق قانون برخورد خواهد شد.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *