قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

از ممانعت ورود ۱۰ هزار خودرو تا پلمب ۵۶ واحد صنفی متخلف در میناب

معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب، گفت: ۵۶ واحد صنفی متخلف از ابتدای طرح فاصله گذاری اجتماعی به رغم صدور اخطارهای متعدد در میناب پلمب و ۱۸۳ باب مراکز صنفی نیز در سطح شهرستان اخطاریه دریافت کرده اند.

بازخبر /    محمد احمدی صبح امروز(۱۸ فروردین ماه) در حاشیه بازدید از ایستگاه سلامت در ایست و بازرسی شهید چغازردی میناب  با اشاره به وضعیت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در این شهرستان، افزود: این طرح با دقت و با کیفیت در ۱۲ ایستگاه سلامت مستقر در مبادی ورودی و خروجی شهرستان میناب در حال اجرا می باشد تا نقش موثری در توقف چرخه انتقال ویروس کرونا داشته باشد.

وی با بیان اینکه از ابتدای اجرای این طرح تاکنون ۳هزار و ۹۴۸ دستگاه خودرو در مبادی شهرستان میناب بازگشت داده شده اند، افزود: در مجموع توسط ایستگاه های سلامت و فاصله گذاری اجتماعی از ورود ۱۰ هزار دستگاه خودرو در مبادی ورودی شهرستان میناب ممانعت بعمل آمده است.

فرماندار ویژه میناب اظهار کرد: در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی ۱۱۰ دستگاه خودرو متخلف نیز ۵۰۰ هزار تومان جریمه شده اند.

احمدی خاطرنشان کرد: ۵۶ واحد صنفی متخلف به رغم صدور اخطارهای متعدد در میناب پلمب و ۱۸۳ باب مراکز صنفی نیز در سطح شهرستان اخطاریه دریافت کرده اند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *