اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

از ممانعت ورود ۱۰ هزار خودرو تا پلمب ۵۶ واحد صنفی متخلف در میناب

معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب، گفت: ۵۶ واحد صنفی متخلف از ابتدای طرح فاصله گذاری اجتماعی به رغم صدور اخطارهای متعدد در میناب پلمب و ۱۸۳ باب مراکز صنفی نیز در سطح شهرستان اخطاریه دریافت کرده اند.

بازخبر /    محمد احمدی صبح امروز(۱۸ فروردین ماه) در حاشیه بازدید از ایستگاه سلامت در ایست و بازرسی شهید چغازردی میناب  با اشاره به وضعیت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در این شهرستان، افزود: این طرح با دقت و با کیفیت در ۱۲ ایستگاه سلامت مستقر در مبادی ورودی و خروجی شهرستان میناب در حال اجرا می باشد تا نقش موثری در توقف چرخه انتقال ویروس کرونا داشته باشد.

وی با بیان اینکه از ابتدای اجرای این طرح تاکنون ۳هزار و ۹۴۸ دستگاه خودرو در مبادی شهرستان میناب بازگشت داده شده اند، افزود: در مجموع توسط ایستگاه های سلامت و فاصله گذاری اجتماعی از ورود ۱۰ هزار دستگاه خودرو در مبادی ورودی شهرستان میناب ممانعت بعمل آمده است.

فرماندار ویژه میناب اظهار کرد: در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی ۱۱۰ دستگاه خودرو متخلف نیز ۵۰۰ هزار تومان جریمه شده اند.

احمدی خاطرنشان کرد: ۵۶ واحد صنفی متخلف به رغم صدور اخطارهای متعدد در میناب پلمب و ۱۸۳ باب مراکز صنفی نیز در سطح شهرستان اخطاریه دریافت کرده اند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *