چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن نقش جرثقیل سقفی در توسعه صنعت ساختمانی آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول

تفاهم نامه مرمت تلگرافخانه جاسک امضاء شد

با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هرمزگان، فرماندار شهرستان جاسک و فرمانده پدافند هوایی شهید کشاورز جاسک تفاهم نامه مرمت تلگرافخانه جاسک امضاء شد.

  بازخبر /رضا برومند صبح امروز(چهارم اسفندماه) با اشاره به اینکه تلگرافخانه جاسک با سابقه ی تاریخی این پتانسیل را دارد که علاوه بر معرفی پیشینه نسبت به ایجاد قطب گردشگری و افزایش جاذبه های توریستی در شهرستان جاسک فعالیت کند، افزود: تملک این اثر تاریخی در اختیار پدافند هوایی جاسک می باشد و به همین منظور تفاهم نامه مرمت این تلگرافخانه جهت حفاظت اضطراری به منظور جلوگیری از فرسایش این اثر با پدافند هوایی امضاء شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هرمزگان ادامه داد: طی این تفاهم نامه، اقدامات مرمتی، تهیه پلان معماری و نقشه های مورد نیاز با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان و پدافند هوایی جاسک انجام می شود.

برومند با اشاره به اینکه تلگرافخانه جاسک مربوط به دوره صفوی، بیان کرد: این اثر در سال ۱۳۸۵ به شماره ۱۶۲۶۹ در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *