قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان:

نامزدهای انتخاباتی باید شماره حساب و مسئول مالی خود را به فرمانداران اعلام کنند

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان با اشاره به اینکه برای رای گیری در مناطق سخت گذر و دور دست نیز از بالگرد و ماشین های کمک دار استفاده می شود، اضافه کرد: ۹۵ درصد مشکل آنتن دهی مخابراتی در استان رفع شده است.

 بازخبر /سعید ناجی شب گذشته(۲۶ بهمن ماه) در نشست خبری، با بیان اینکه یک میلیون و ۱۷۴ هزار و ۱۶۴ نفر واجد شرایط رای در هرمزگان هستند، افزود: تعداد آقایان واجد شرایط رای دادن ۵۹۴ هزار و ۱۷۲ نفر و خانم ها  ۵۷۹ هزار و ۹۹۲ نفر است.
وی با اشاره به اینکه از این شمار ۷۲ هزار و ۴۰۲ نفر نیز رای اولی هستند، تصریح کرد: در کل استان هزار و ۳۱۸ صندوق و شعبه رای درنظر گرفته شده که ۷۸۵ شعبه ثابت و ۵۳۳ شعبه سیار در نقاط مختلف شهری و روستایی است.
ناجی خاطرنشان کرد: انتخابات در هزار و ۷۱۵ نقطه روستایی و در همه شهرها و همه ۱۳ شهرستان برگزار می شود که ۳ نقطه در مراکز حوزه انتخابیه، ۱۰ شهرستان بعنوان حوزه های تابعه و ۳۹ بخش است.
رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان با اشاره به اینکه برای رای گیری در مناطق سخت گذر و دور دست نیز از بالگرد و ماشین های کمک دار استفاده می شود، اضافه کرد: ۹۵ درصد مشکل آنتن دهی مخابراتی در استان رفع شده است.
رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان بیان کرد: در زمینه تبلیغات انتخابات مجلس یازدهم، قانون آیین نامه شفافیت مالی تصویب شده است که بر اساس بند ۷ و ۸ این قانون، نامزدهای انتخاباتی باید شماره حساب و مسئول مالی تعیین و به فرمانداران اطلاع رسانی کنند.
ناجی با بیان اینکه بنرهای تبلیغاتی نامزدها باید در ابعاد ۷۰ در۵۰ سانتیمتر باشد و نصب هرگونه بنر بزرگتر از این ابعاد غیرقانونی و تخلف است، اظهار کرد: در سه حوزه انتخابیه هرمزگان ۴۷ نفر تایید صلاحیت شده اند.
وی با اشاره به اینکه از این تعداد ۸ نفر خانم هستند، ادامه داد: ۲۷ نفر در حوزه انتخابی شهر بندرعباس، ۱۱ نفر در حوزه غرب با مرکزیت بندرلنگه و ۹ نفر در حوزه انتخابی شرق با مرکزیت میناب به رقابت می پردازند.
رئیس ستاد انتخابات هرذمزگان با بیان اینکه هرمزگان در مجلس شورای اسلامی پنج کرسی دارد، اضافه کرد: مردم می توانند گزارش تخلفات انتخاباتی را به شماره ۰۷۶۳۱۲۲ داخلی های ۴۱۲،۴۱۳ و ۴۰۹ اطلاع رسانی کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *