اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان:

نامزدهای انتخاباتی باید شماره حساب و مسئول مالی خود را به فرمانداران اعلام کنند

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان با اشاره به اینکه برای رای گیری در مناطق سخت گذر و دور دست نیز از بالگرد و ماشین های کمک دار استفاده می شود، اضافه کرد: ۹۵ درصد مشکل آنتن دهی مخابراتی در استان رفع شده است.

 بازخبر /سعید ناجی شب گذشته(۲۶ بهمن ماه) در نشست خبری، با بیان اینکه یک میلیون و ۱۷۴ هزار و ۱۶۴ نفر واجد شرایط رای در هرمزگان هستند، افزود: تعداد آقایان واجد شرایط رای دادن ۵۹۴ هزار و ۱۷۲ نفر و خانم ها  ۵۷۹ هزار و ۹۹۲ نفر است.
وی با اشاره به اینکه از این شمار ۷۲ هزار و ۴۰۲ نفر نیز رای اولی هستند، تصریح کرد: در کل استان هزار و ۳۱۸ صندوق و شعبه رای درنظر گرفته شده که ۷۸۵ شعبه ثابت و ۵۳۳ شعبه سیار در نقاط مختلف شهری و روستایی است.
ناجی خاطرنشان کرد: انتخابات در هزار و ۷۱۵ نقطه روستایی و در همه شهرها و همه ۱۳ شهرستان برگزار می شود که ۳ نقطه در مراکز حوزه انتخابیه، ۱۰ شهرستان بعنوان حوزه های تابعه و ۳۹ بخش است.
رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان با اشاره به اینکه برای رای گیری در مناطق سخت گذر و دور دست نیز از بالگرد و ماشین های کمک دار استفاده می شود، اضافه کرد: ۹۵ درصد مشکل آنتن دهی مخابراتی در استان رفع شده است.
رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان بیان کرد: در زمینه تبلیغات انتخابات مجلس یازدهم، قانون آیین نامه شفافیت مالی تصویب شده است که بر اساس بند ۷ و ۸ این قانون، نامزدهای انتخاباتی باید شماره حساب و مسئول مالی تعیین و به فرمانداران اطلاع رسانی کنند.
ناجی با بیان اینکه بنرهای تبلیغاتی نامزدها باید در ابعاد ۷۰ در۵۰ سانتیمتر باشد و نصب هرگونه بنر بزرگتر از این ابعاد غیرقانونی و تخلف است، اظهار کرد: در سه حوزه انتخابیه هرمزگان ۴۷ نفر تایید صلاحیت شده اند.
وی با اشاره به اینکه از این تعداد ۸ نفر خانم هستند، ادامه داد: ۲۷ نفر در حوزه انتخابی شهر بندرعباس، ۱۱ نفر در حوزه غرب با مرکزیت بندرلنگه و ۹ نفر در حوزه انتخابی شرق با مرکزیت میناب به رقابت می پردازند.
رئیس ستاد انتخابات هرذمزگان با بیان اینکه هرمزگان در مجلس شورای اسلامی پنج کرسی دارد، اضافه کرد: مردم می توانند گزارش تخلفات انتخاباتی را به شماره ۰۷۶۳۱۲۲ داخلی های ۴۱۲،۴۱۳ و ۴۰۹ اطلاع رسانی کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *