چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن نقش جرثقیل سقفی در توسعه صنعت ساختمانی آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول
تایمز لایو؛

قدرت گرفتن کره شمالی با تمرکز ترامپ بر روی «برجام»

در حالیکه ترامپ تمرکز خود را تنها روی ایران معطوف داشته است در حالیکه دولت ترامپ همچنان در بن بست خطرناک خود با کره شمالی قرار دارد.

بازخبر / وب سایت تایمز لایو در گزارشی نوشت: در حالیکه ترامپ تمرکز خود را تنها روی ایران معطوف داشته است در حالیکه دولت ترامپ همچنان در بن بست خطرناک خود با کره شمالی قرار دارد.

این وب سایت افزود: طبق گزارش های رسیده، ترامپ قرار است در روز جمعه رویکرد جدی را در قبال ایران اتخاذ کرده و همچنان به عدم پایبندی ایران به توافق برجام ادامه دهد. این روند موجب شده است تا کره شمالی و حمایت مردمش از سیاست های این کشور بیشتر نیز بشود.

در این میان این کره شمالی است که نه تنها اقدامات گذشته آن در زمینه آزمایش های موشکی خطرناک بی پاسخ گذاشته است بلکه این کشور اخیرا اعلام کرده است که بزودی آزمایش موشکی جدیدی را که حتی می تواند به سواحل آمریکا برسد، آزمایش خواهد کرد.

این وب سایت افزود: این رویکرد دولت ترامپ درقبال ایران نه تنها با مخالفت های جدی در آمریکا روبرو شده است حتی اروپایی ها نیز این اقدام ترامپ را موجب منزوی شدن دولت آمریکا دانسته و خواستار پایبندی به توافق برجام شده اند.

ایران نیز با صراحت کامل اعلام کرده است که در صورت ادامه رویکرد تنش آمیز ترامپ ایران از برجام خارج خواهد شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *