چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن نقش جرثقیل سقفی در توسعه صنعت ساختمانی آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول
سردار مؤمنی

حضور پلیس در گمرکات در تعارض با وظایف واحدهای نظارتی درون آن نیست/ رشد ۲۶ درصدی پرونده‌های بالای ۵۰۰ میلیون تومان در حوزه قاچاق کالا

جانشین فرمانده ناجا گفت: حضور پلیس در گمرکات که تا یک ماه آینده محقق خواهد شد، در تعارض با واحدهای نظارتی درونی این سازمان نیست.

بازخبر /  از بندرعباس، سردار اسکندر مؤمنی عصر امروز در حاشیه نشست قرارگاه مرکزی مبارزه با قاچاق کالا که در بندرعباس برگزار شد، در پاسخ به سوال فارس در خصوص ماهیت و شکل حضور پلیس در گمرک، اظهار کرد: حضور پلیس در گمرکات کشور که تا یک یا دو ماه آینده محقق خواهد شد در تعارض بخش‌های نظارتی درون این سازمان نیست و آنها نیز در جای خود به وظایف خودشان عمل خواهند کرد.

وی افزود: هم اکنون نیز همکاری بسیار نزدیکی با واحدهای نظارتی و کنترلی درون گمرک داریم که منجر به کشفیات بسیار خوبی هم شده است.

جانشین فرمانده ناجا با بیان این که حضور و استقرار پلیس در گمرکات در جهت کمک و تکمیل فرآیند نظارت و کنترل صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: مأموریت ما پیشگیری از ورود کالای قاچاق به کشور است که مصمم به انجام آن هستیم.

رشد ۲۶ درصدی پرونده‌های کشف باندهای قاچاق کالا با ارزش بیش از ۵۰۰ میلیون تومان

سردار مؤمنی در ادامه اظهار داشت: در ۳ ماهه ابتدایی امسال میزان کشفیات و تعداد باندهای کشف شده قاچاق کالا در کشور ۲۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته و در این مدت موفق شده‌ایم ۱۵۰ باند بزرگ قاچاق کالا را شناسایی و کشف کنیم که ارزش کالاهای قاچاق آنها بالای ۵۰۰ میلیون تومان بوده است.

وی تصریح کرد: در کل کشفیات قاچاق کالا در ۳ ماهه ابتدایی امسال نیز ۵۲ درصد رشد داشته‌ایم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *