قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
فرمانده انتظامی استان هرمزگان:

عزم و اراده نیروی انتظامی در ایجاد امنیت مردم و جامعه استوار است

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تاکید بر اینکه ایجاد امنیت توسط نیروهای انتظامی گفت: اقدامات قاچاقچیان هیچ گونه خللی در عزم و اراده مأموران انتظامی ایجاد نخواهد کرد.

بازخبر/  سردار غلامرضا جعفری صبح امروز (۲۸ اردیبهشت ماه) در جمع خبرنگاران در خضوض حضور با شکوه آحاد مردم در آیین تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید مدافع نظم و امنیت استان شهید احترامی با تاکید بر اینکه ایجاد امنیت پایدار از وظایف نیروهای نظامی است، اظهار کرد: مأموران نیروی انتظامی با جان‌هایشان برای تامین امنیت مردم و جامعه تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به نحوه شهادت استوار یکم رضا احترامی، مأمور وظیفه شناس نیروی انتظامی تصریح کرد: در ۷۲ ساعت گذشته مأموران نیروی انتظامی شهرستان بندرعباس پس از اطلاع از محموله سنگین قاچاق سوخت در محدوده روستای ایسین به آنجا عزیمت می‌کنند.

فرمانده نیروی انتظامی استان ادامه داد: ایادی قاچاقچیان پس از توقیف محموله با خودروی دیگری به صورت خلاف جهت وارد صحنه و به سمت مأموران انتظامی حمله ور می‌شوند و استوار یکم رضا احترامی به درجه رفیع شهادت نائل شد.

سردار جعفری افزود: همکارانی که در صحنه حضور داشتند بلافاصله قاتل و هم دستان او را دستگیر می‌کنند و محموله قاچاق ضبط می‌شود.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: این اقدامات قاچاقچیان هیچ گونه خللی در عزم و اراده مأموران نیروی انتظامی در ایجاد امنیت مردم و جامعه ایجاد نخواهد کرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *