اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
فرمانده انتظامی استان هرمزگان:

عزم و اراده نیروی انتظامی در ایجاد امنیت مردم و جامعه استوار است

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تاکید بر اینکه ایجاد امنیت توسط نیروهای انتظامی گفت: اقدامات قاچاقچیان هیچ گونه خللی در عزم و اراده مأموران انتظامی ایجاد نخواهد کرد.

بازخبر/  سردار غلامرضا جعفری صبح امروز (۲۸ اردیبهشت ماه) در جمع خبرنگاران در خضوض حضور با شکوه آحاد مردم در آیین تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید مدافع نظم و امنیت استان شهید احترامی با تاکید بر اینکه ایجاد امنیت پایدار از وظایف نیروهای نظامی است، اظهار کرد: مأموران نیروی انتظامی با جان‌هایشان برای تامین امنیت مردم و جامعه تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به نحوه شهادت استوار یکم رضا احترامی، مأمور وظیفه شناس نیروی انتظامی تصریح کرد: در ۷۲ ساعت گذشته مأموران نیروی انتظامی شهرستان بندرعباس پس از اطلاع از محموله سنگین قاچاق سوخت در محدوده روستای ایسین به آنجا عزیمت می‌کنند.

فرمانده نیروی انتظامی استان ادامه داد: ایادی قاچاقچیان پس از توقیف محموله با خودروی دیگری به صورت خلاف جهت وارد صحنه و به سمت مأموران انتظامی حمله ور می‌شوند و استوار یکم رضا احترامی به درجه رفیع شهادت نائل شد.

سردار جعفری افزود: همکارانی که در صحنه حضور داشتند بلافاصله قاتل و هم دستان او را دستگیر می‌کنند و محموله قاچاق ضبط می‌شود.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: این اقدامات قاچاقچیان هیچ گونه خللی در عزم و اراده مأموران نیروی انتظامی در ایجاد امنیت مردم و جامعه ایجاد نخواهد کرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *