قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
استاندار هرمزگان:

به زودی ۱۲۰۰ تخت اضطراری به ظرفیت بیمارستانی هرمزگان اضافه می شود

استاندار هرمزگان ضمن ابراز نگرانی از روند افزایشی ابتلا، بستری و فوتی ناشی از کرونا در استان، گفت: به منظور افزایش توان مقابله با کرونا، باید تا دو هفته آینده، یک هزار و ۲۰۰ تخت اضطراری برای مقابله با کرونا به ظرفیت درمانی استان اضافه شود.

بازخبر/  فریدون همتی صبح امروز (۱۷ مردادماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دستگاه های اجرایی باید طی اقدامی جهادی، حداکثر ظرف دو هفته آینده تا یک هزار تخت برای بستری و قرنطینه افراد مبتلا به کرونا در این محل آماده کنند.

وی افزود: با بکارگیری ظرفیت ۲۰۰ تخت بیمارستان نیروی دریایی ارتش در دو هفته آینده در مجموع یک هزار و ۲۰۰ تخت اضطراری در استان ایجاد خواهد شد.

استاندار هرمزگان با اشاره به شرایط بحرانی کرونا در استان، تصریح کرد: شرایط فعلی بدون همکاری مردم قابل کنترل نیست و باید سطح رعایت پروتکل ها جهش قابل توجهی داشته باشد تا بتوان به بهبود روند فعلی امیدوار بود و امیدواریم با رعایت پروتکلها توسط مردم نیازی به افزایش تخت نباشد .

بر اساس ارزیابی های انجام شده، میزان رعایت پروتکل ها در استان، کمتر از ۴۰درصد است و روند ابتلا، بستری و فوتی ناشی از کرونا طی دو هفته اخیر به طور بی سابقه و نگران کننده افزایش یافته است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *