اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
استاندار هرمزگان:

به زودی ۱۲۰۰ تخت اضطراری به ظرفیت بیمارستانی هرمزگان اضافه می شود

استاندار هرمزگان ضمن ابراز نگرانی از روند افزایشی ابتلا، بستری و فوتی ناشی از کرونا در استان، گفت: به منظور افزایش توان مقابله با کرونا، باید تا دو هفته آینده، یک هزار و ۲۰۰ تخت اضطراری برای مقابله با کرونا به ظرفیت درمانی استان اضافه شود.

بازخبر/  فریدون همتی صبح امروز (۱۷ مردادماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دستگاه های اجرایی باید طی اقدامی جهادی، حداکثر ظرف دو هفته آینده تا یک هزار تخت برای بستری و قرنطینه افراد مبتلا به کرونا در این محل آماده کنند.

وی افزود: با بکارگیری ظرفیت ۲۰۰ تخت بیمارستان نیروی دریایی ارتش در دو هفته آینده در مجموع یک هزار و ۲۰۰ تخت اضطراری در استان ایجاد خواهد شد.

استاندار هرمزگان با اشاره به شرایط بحرانی کرونا در استان، تصریح کرد: شرایط فعلی بدون همکاری مردم قابل کنترل نیست و باید سطح رعایت پروتکل ها جهش قابل توجهی داشته باشد تا بتوان به بهبود روند فعلی امیدوار بود و امیدواریم با رعایت پروتکلها توسط مردم نیازی به افزایش تخت نباشد .

بر اساس ارزیابی های انجام شده، میزان رعایت پروتکل ها در استان، کمتر از ۴۰درصد است و روند ابتلا، بستری و فوتی ناشی از کرونا طی دو هفته اخیر به طور بی سابقه و نگران کننده افزایش یافته است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *