قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

خرید تضمینی گندم از کشاورزان هرمزگانی پایان یافت

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی هرمزگان با بیان اینکه امسال ۲۸ هزار و ۹۵۸ تن گندم بصورت تضمینی از کشاورزان هرمزگانی خریداری شد، اظهار کرد: هر کیلو گندم ۵ هزار تومان از کشاورزان خریداری شد

بازخبر/مسعود دشوارگر صبح امروز (دوم تیرماه) در جمع خبرنگاران، افزود: امسال ۲۸ هزار و ۹۵۸ تن گندم بصورت تضمینی از کشاورزان هرمزگانی خریداری شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی هرمزگان اظهار کرد: برای خرید این مقدار گندم تاکنون ۱۴۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان به کشاورزان پرداخت شده است و ۲ میلیارد تومان دیگر تا ۱۰ روز آینده به حساب کشاورزان واریز می‌شود.

دشوارگر با بیان اینکه هر کیلو گندم ۵ هزار تومان از کشاورزان خریداری شد، تصریح کرد: خرید تضمینی گندم از ابتدای فروردین، همزمان با برداشت این محصول آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه به دلیل بارش کم باران و کاهش تولید، امسال مقدار خرید تضمینی ۳۹ درصد کمتر از پارسال بود، خاطرنشان کرد: سال گذشته ۵۲ هزار تن گندم از کشاورزان هرمزگانی به صورت تضمینی خریداری شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی هرمزگان با بیان اینکه کشت گندم در هرمزگان از نیمه آبان شروع می‌شود و تا پایان آذرماه ادامه دارد، عنوان کرد: ۳۵ درصد از نیاز هرمزگان به محصول گندم در استان تولید و بقیه از استان‌های فارس، گلستان و خوزستان تامین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شیرودی، چمران، سیروان، مهرگان و چمران ۲ از ارقام کشت شده در مزارع گندم هرمزگان است، اضافه کرد: شهرستان‌های حاجی آباد، رودان، بستک، پارسیان، بندرعباس و میناب از مهم‌ترین مناطق کشت گندم استان است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *