چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن نقش جرثقیل سقفی در توسعه صنعت ساختمانی آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول

افزایش ۲۵ درصدی مستمری صندوق بیمه روستایی هرمزگان

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر هرمزگان از افزایش ۲۵ درصدی مستمری صندوق بیمه روستایی خبرداد.

بازخبر/   محمد علی دشوارگر صبح امروز (اول تیرماه) با اشاره به افزایش ۲۵ درصدی حقوق بیمه شدگان صندوق اجتماعی روستا و عشایر، تصریح کرد: این افزایش مستمری، همراه با معوقه‌های فروردین، اردیبهشت و خرداد ماه به حساب مستمری بگیران صندوق واریز شد.

وی افزود: ساکنان روستاها و مناطق عشایری، رانندگان حمل و نقل بار و مسافربر در روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر و صنعتگران صنایع دستی می‌توانند از خدمات بیمه روستایی استفاده کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه عضویت در این صندوق آرامش دوران پیری است، عنوان کرد: روستاییان از سن هیجده تا ۵۰ سال می‌توانند با پرداخت حق بیمه حداکثر در ۴ قسط، عضو صندوق بیمه روستائیان و عشایر شوند و حداقل پرداخت حق بیمه در یکسال ۳۹۰ هزار تومان و حداکثر یک میلیون و ۱۴۰ هزار تومان است.

دشوارگر با اشاره به مزایای مستمری‌های بازنشستگی، از کار افتادگی و بازماندگان برای اعضای صندوق بیان کرد: متقاضیان با مراجعه به مراکز کارگزاری‌ها و دفاتر پیشخوان دولت می‌توانند در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر عضو شوند.

به گزارش ایسنا، بیش از ۲۳ هزار نفر در هرمزگان عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر هستند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *