قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

جهش فوتی‌های کرونا در هرمزگان/وضعیت ۱۵ نفر وخیم است

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به جهش فوتی‌های کرونا در هرمزگان، به بیان جزئیات مرحله سوم کارآزمایی بالینی واکسن مشترک ایران و کوبا در بندرعباس پرداخت.

 بازخبر/   دکتر فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا، افزود: چهارم اردیبهشت ماه با یک جهش، هفت نفر بر اثر ابتلای به کرونا در جاسک و بندرعباس جان باختند و شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به ۱۱۰۶ نفر رسید.

وی با بیان اینکه اکنون در مجموع ۴۵۳ نفر در بیمارستان‌های استان تحت مراقبتند، اظهار کرد: از مجموع بستری ها، ۷۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۱۵ نفر از آن‌ها وخیم است.

نوروزیان درخصوص واکسیناسیون مردم عادی در برابر کرونا، عنوان کرد: اکنون واکسن‌های وارد شده به استان به گروه‌های هدف از جمله کادر درمان و بهداشت، افراد دارای بیماری های خاص و جانبازان بالای ۵۰ درصد تزریق می‌شود و در صورت افزایش جامعه هدف و امکان تزریق به مردم عادی، این موضوع اطلاع رسانی می‌شود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به مرحله سوم کارآزمایی بالینی واکسن مشترک ایران و کوبا، خاطرنشان کرد: در این مرحله، افراد سالمِ ۱۸ تا ۸۰ ساله ساکن بندرعباس می‌توانند در صورت تمایل با مراجعه به نشانی اینترنتی pasteurcovac.ir نام نویسی کنند و یا با شماره ۳۱۱۸ تماس بگیرند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *